לא להאמין, אבל פורשה ממשיכה להפגיז. בסוף השבוע שעבר הכריזה פורשה על מתיחת-פנים שתעבור ה-GT2, הגרסה החזקה והמהירה ביותר של ה-911. כזכור, ה-GT2 היא גרסת הנעה-אחורית ספרטנית ומחוזקת של ה-911 טורבו; ובכן לקראת 2004 עובר הדגם סדרה של עדכונים – וזהו הדגם החדש-או-המחודש השישי במספר (!) של פורשה השנה. ממש לא להאמין. הגרסה המשודרגת של ה-GT2 מקבלת תוספת הספק של 21 כ^ס, 483 לעומת 462, בעיקר על-ידי שינויים במערכת ניהול המנוע. כתוצאה מכך, המיאוץ מעמידה ל-100 קמ^ש דורש כעת רק 4.0 שניות והמהירות המרבית עולה ל-319 קמ^ש – שיפור של עשירית שניה ו-4 קמ^ש לעומת הדגם הנוכחי. פורשה מדגישה כי למרות תופסת הכוח והביצועים, המכונית עומדת כבר כעת בתקנות זיהום יורו 4 שיכנסו לתוקף רק ב-2005. יחד עם השינויים בהספק טופלו גם המיתלים (קפיצים ובולמי-זעזועים שונים במקצת) והבלמים; מערכת ה-ABS רגישה יותר וה-GT2 מקבלת כסטנדרד את הבלמים הקרמיים (PCCB) המוצעים כאופציה ב-911 טורבו, GT3 ו-C4S. חיצונית, ניתן לקבל כעת כאופציה כנף אחורית בלתי-צבועה, עשויה סיבי פחמן. היא קלה ב-2.8 ק^ג מקודמתה ומגיעה כסטנדרד בגרסת ^קלאבספורט^ המיועדים למירוצים. עוד שינוי חיצוני הם החישוקים, שהם כעת בסגנון אלו של ה-GT3. הרוחב ומידות הצמיגים (235/40 מלפנים ו-315/30 מאחור, בקוטר ^18) לא השתנו. ה-GT2 המשופרת תגיע לשוק כבר באוקטובר, במחיר של כ-160,000 יורו באירופה וכ-192,000 דולר בארה^ב.