Lacetti: הקומפקטית של דייהו - אוטו

Lacetti: הקומפקטית של דייהו

אנחנו לא בטוחים איך לבטא את השם, אבל זו המתחרה החדשה של דייהו בסגמנט המשפחתיות הקומפקטיות

נא להכיר: זו המכונית שמחליפה את הדייהו לאנוס. אם לשפוט על פי התצלומים כאן, העיצוב (מסדנת איטלדיזיין של ג'וג'ארו) עבר שינוי גדול לטובה. זה, אם יורשה לנו, היה ממש חיוני, וגם לא כל כך קשה – הלאנוס ז^ל היתה מהמכוניות היותר-מכוערות על הכבישים. המכניקה והאיכות גם הן, לפי ההודעה הרשמית, לא דומות לרמה הקוריאנית שהכרנו בעבר. המכונית החדשה עונה לשם ^לאצטי^, ואולי ^לאסטי^ – באנגלית זה נכתב Lacetti, ולפחות על פי הצליל האיטלקי של השם היה צריך לבטא את זה ^לאצ'טי^. לא שזה משנה כל כך – אם וכאשר תגיע לכאן המכונית היא תישא שם אחר, תחת מותג שברולט. הלאצ'טי, או איך שלא תקרא, מוצגת בשלב זה רק כהאצ'בק 5 דלתות. היא יושבת על פלטפורמת ה-J200 החדשה המשרתת את הנובירה (שברולט אופטרה אצלנו), אם כי דייהו נמנעת מלהגדיר אותה כגרסת-האצ'בק של הנובירה ומתייחסת אליה כאל דגם נפרד. בהמשך תוצג גם סטיישן המבוססת על אותה פלטפורמה. בכל מקרה, למכונית החדשה צפויים חיים לא קלים. היא מיועדת להתמודד בסגמנט C, שם היא עתידה לפגוש מתחרות כמו הגולף, האסטרה והמאזדה 3 החדשות, והצרפתיות והקצת-יותר-ותיקות, המגאן וה-307. נקודת הזכות המרכזית שלה (בנוסף, יש להניח, למחיר) היא מרחב הפנים: עם בסיס גלגלים של 2.60 מ' ואורך כללי של 4.30 מ' היא אכן אמורה להיות מרווחת. היא תוצע עם שלושה מנועי בנזין, 1.4 ל' 92 כ^ס, 1.6 ל' 109 כ^ס, ו-1.8 ל' 122 כ^ס. תיבות אוטומטיות יוצעו בשני המנועים הגדולים. מדובר בתיבות 4 הילוכים המוגדרות כ^אדפטיביות^, עם בקרה אלקטרונית. הצגת הבכורה תערך בתערוכת פרנקפורט הקרובה.
     

תגובות גולשים:

לכתבה זו התפרסמו תגובות