תכניות יונדאי בישראל לשנת הדגם 2004 כוללות, בין היתר, שדרוג תדמיתי. יונדאי משיקה בימים אלו חבילת-שירות חדשה המכונה Top Service. השירות כולל מגוון הטבות כגון שירות טיפולים עד הבית – המכונית תלקח מבית הלקוח לצורך טיפולים שוטפים ותוחזר לשם בתום הטיפול, לא לפני שתקבל פינוקים הכוללים שטיפה מילוי נוזל רחצת השמשות. בנוסף זכאי הלקוח לקבל רכב חילופי למשך עד 7 ימים, במקרה של תאונה שעלותה מעל 2,000 ש"ח; הנחה של 12% בתיקון תאונה שעלותה מתחת להשתתפות העצמית; הנחות בשיעור דומה על תיקונים ועבודות שאינם כלולים בחבילת השירות, ועל רכישת אבזרים ברשת מרכזי השירות של היבואן, כלמוביל; טרייד-אין במחיר מחירון (כפוף למגבלות מסוימות, כמובן); ועוד. עלות החבילה השנתית נעה בין 2,160 ל-2,640 ש"ח בהתאם לדגם, וניתן לשלמה ב-12 תשלומים חדשיים (180 עד 220 ש"ח) בכרטיס אשראי, ללא רבית. מטרת יונדאי היא להעניק ללקוחות אפשרות לטיפול צמוד ותחושה יוקרתית ומפנקת יותר, במיוחד לאור הריבוי של שימוש רכבי ליסינג בהם הלקוח משוחרר מדאגות שוטפות לגבי תיקונים וטיפולים. קהל היעד כולל בעלי מקצועות חופשיים, שכירים ועוד.