מכונית-תצוגה אקזוטית זו יוצרה על-ידי סדנת Fuore Design הספרדית הצעירה והיומרנית (ותק: 3 שנים בלבד), והיא נושאת את השם יגואר. אמנם אין זה פרוייקט בו מעורבת יגואר באופן רשמי, אבל החברה נתנה את אישורה להשתמש בלוגו ובשם – ולפי הדיווחים היא ^בודקת את רמת התעניינות הציבור בפרוייקט^. האם יכולה להיות מכונית שכזו בעתיד של יגואר? עם נתונים כמו מנוע V10 מרכזי בנפח 7 ליטר ו-640 כ^ס, קשה לראות את זה קורה (בודאי לא לאור מכוניות הקונספט של יגואר עצמה שנגנזו בשנים האחרונות, כמו ה-R-טייפ וה-F-טייפ) – אבל אפשר בהחלט לקבל את הטענה של מפתחי המכונית כי היא שואבת את השראתה ממכוניות פורמולה 1. המכונית, כך Fuore, עובדת ונוסעת. היא אמרוה להאיץ מ-0 ל-100 ב-3.8 שניות, ולהגיע למהירות מרבית של כ-340 קמ^ש. עוד כמה מספרים: אורכה 4.55 מ', רוחבה 1.98 מ' וגובה 1.22 מ'. המשקל – 1,350 ק^ג צנועים, מה שאומר יחס הספק-משקל טוב כמעט כשל פאגאני זונדה C12S. שמה של המכונית, אגב, בנוי מהאותיות X כדי לתת כבוד לדגמי יגואר הדו-מושביים האהובים משנות ה-50, F כדי לרמז על הקשר לפורמולה 1, ו-10 – בשל מספר הצילינדרים. ואם העיצוב נראה לכם קצת מוכר, הסיבה היא שסדנת פואורה אחראית גם לסובארו B11S שהוצגה בתערוכת ז'נבה.