זרוע הביצועים של מרצדס, AMG, עושה זאת שוב. אחרי שהביאה לנו בשנה האחרונה כמה מהמכוניות המהירות ביותר בעולם, עם מנוע V8 בנפח 5.5 ל' בעל מגדש-על בהספקים עד 500 כ^ס, מוצעת עכשיו גרסת AMG סופר-שרירית גם לגרסת הסטיישן של המרצדס E-קלאס. אותו המנוע של גרסת הסדאן מוצע כאן במרכב אותו אין אנו רגילים לקשר עם ביצועים גבוהים – אבל עבור מרצדס, AMG והיצרנים הגרמניים בפרט, אין סטיישן קרבית מהווה משהו יוצא דופן. גם בסדרה E הקודמת היתה גרסת AMG גם לסטיישן, ויש להזכיר כמובן את דגמי ה-RS של אודי, החל מה-RS2 של פעם וכלה ב-RS6 הנוכחית. ואכן, ה-RS6 מהווה – יש להניח – את היעד העיקרי של ה-E-סטיישן-AMG החדשה. עם 476 כ^ס ומומנט ענק של 71.6 קג^מ, מדובר אכן בסטיישן עם אגרוף ברזל. אין בייצור סדרתי כיום סטיישן חזקה יותר – וגם נפח ההטענה, המגיע עד 1910 ליטרים עם מושבים אחוריים מקובלים, הוא ללא תחרות.