סופר-סטיישן - אוטו

סופר-סטיישן

גרסת AMG האימתנית של המרצדס E-קלאס מוצעת עכשיו גם בסטיישן

זרוע הביצועים של מרצדס, AMG, עושה זאת שוב. אחרי שהביאה לנו בשנה האחרונה כמה מהמכוניות המהירות ביותר בעולם, עם מנוע V8 בנפח 5.5 ל' בעל מגדש-על בהספקים עד 500 כ^ס, מוצעת עכשיו גרסת AMG סופר-שרירית גם לגרסת הסטיישן של המרצדס E-קלאס. אותו המנוע של גרסת הסדאן מוצע כאן במרכב אותו אין אנו רגילים לקשר עם ביצועים גבוהים – אבל עבור מרצדס, AMG והיצרנים הגרמניים בפרט, אין סטיישן קרבית מהווה משהו יוצא דופן. גם בסדרה E הקודמת היתה גרסת AMG גם לסטיישן, ויש להזכיר כמובן את דגמי ה-RS של אודי, החל מה-RS2 של פעם וכלה ב-RS6 הנוכחית. ואכן, ה-RS6 מהווה – יש להניח – את היעד העיקרי של ה-E-סטיישן-AMG החדשה. עם 476 כ^ס ומומנט ענק של 71.6 קג^מ, מדובר אכן בסטיישן עם אגרוף ברזל. אין בייצור סדרתי כיום סטיישן חזקה יותר – וגם נפח ההטענה, המגיע עד 1910 ליטרים עם מושבים אחוריים מקובלים, הוא ללא תחרות.
     

תגובות גולשים:

לכתבה זו התפרסמו תגובות