זה התחיל עם מכונית קונספט עוצרת-נשימה, ה-SLR ויז'ן (^חזון^), ומאז חיכינו בכליון-עיניים לראות את החזון קורם עור וגידים. עכשיו זה קורה - חלקית. חודשיים לפני החשיפה המלאה בתערוכת פרנקפורט הקרובה, מציגה מרצדס את מכונית-העל הבאה שלה, ה-SLR-מקלארן - בתמונות, יחד עם תיאור מפורט של התהליכים העיצוביים והתכנוניים שליוו אותה. לא מכבר חשפה מרצדס טפח מהמכונית הסדרתית; הפעם אנחנו רואים את המוצר השלם, בעיצובו הסופי. לשם SLR משמעות אדירה במרצדס, בזכות דגמי המירוץ עטורי-התהילה משנות ה-50 אשר זכו לכינוי ^חיצי הכסף^; ובזכות צמד מכוניות אולטרא נדירות, ה-SLR300, גרסאות חוקיות-לכביש של מכונית המירוץ, נחשקות ומיתולוגיות אפילו יותר מה-SL300 ה^המוניות^. רק שתיים מהן יוצרו וכיום פשוט אין להן מחיר. באופן לא מפתיע, ה-SLR המודרנית שואבת מאפיינים עיצוביים רבים מאותן SLR קדמוניות - אבל הפרופורציות הכלליות שונות מאד, וחריגות בהחלט. הדור האחרון של מכוניות-על - למבורגיני מורצ'ילגו, פרארי אנזו ובקרוב פורשה קאררה GT - מתאפיינות במבנה קלסי של מנוע מרכזי; המרצדס בעלת יעוד מעט שונה, מכונית GT-אולטרא בדומה לבנטלי GT הטריה, והיא ארוכת-חרטום באופן קיצוני עם זנב קטום וגבוה. התוצאה בהחלט יוצרת מראה של חץ, גם אם איננה משחררת במדוייק את מראה חיצי-הכסף של פעם. על המפרט הטכני לא נאמרה אף מילה, אך אין כמעט ספק כי במכונית יעשה שימוש בגרסה מוגדשת של מנוע ה-V8 בנפח 5.5 ל', בדומה לזה המשמש כיום בדגמי 55 AMG השונים - שם הוא מגיע כבר עתה להספקים של 500 כ^ס.