לקראת 2004 מקבלת הקורסה של אופל רענון אמצע-החיים. עיצוב מחודש הניכר, כרגיל, בעיקר בפנסים מעוצבים מלווה באוורור של עיצוב-הפנים, ובשיפורים וחידושים ביחידות ההנעה. מנועי הבנזין בנפח 1.0 ו-1.4 ל' מקבלים טכנולוגיית "טווינפורט", המשפרת את יעילות הבעירה ואת צריכת הדלק ומפחית את זיהום הסביבה. הטכנולוגיה מתבססת על סעפת יניקה משתנה בשילוב עם רמה גבוהה של מחזור הגזים השרופים, בעיקר במצבים של מצערת חלקית. מנוע ה-1.0 הוא גרסה משופרת של המנוע התלת-צילינדרי הקיים (60 כ"ס) ומספק שיפור צנוע של 3% בצריכת הדלק, בעוד מנוע ה-1.4 ל' הוא, לדברי אופל, יחידה חדשה לגמרי. לכן, למרות שההספק המרבי לא השתנה ועומד על 90 כ"ס, צריכת הדלק טובה יותר מהמנוע הקודם בשיעור נאה של 13%. כאשר נתון זה האחרון מתקבל במנוע ה-1.4 ל' 90 כ"ס החשוב מאד מבחינת מכירות. מנוע ה-1.4 יוצע, בניגוד לעבר, גם עם תיבת "איזיטרוניק" הרובוטית שעד עתה הוצעה אצלנו עם מנוע ה-1.2 ל', וכאן – בהשואוה למנוע הנוכחי עם תיבה אוטומטית קונבנציונלית – השיפור בצריכת הדלק הוא 23%. תוספת חשובה להיצע מנועי הקורסה הוא מנוע 1.3 ל' טורבו-דיזל חדש עם 70 כ"ס ו-17.3 קג"מ – למעשה מנוע ה"מולטיג'ט" שכבר הוצג בפיאט, פרי מיזם המנועים המשותף לשתי החברות. באופל יכונה המנוע CDTi. זהו מנוע המסילה-המשותפת הקומפקטי ביותר בעולם, ובקורסה הוא יספק צריכת דלק ממוצעת (לפי התקן האירופי הנדיב) של 22.2 ק"מ לליטר. עוד מנוע דיזל חדש הוא ה-1.7 ל' CDTi, עם הספק של 100 כ"ס ומומנט מרבי של 24.5 קג"מ. שני המנועים עומדים בתקן יורו 4. יחד עם המנועים החדשים תקבל הקורסה הגה חשמלי עם יחס קצר יותר מההגה הנוכחי לטובת תגובות זריזות יותר, ואבזור משופר. הקורסה מתוחת-הפנים תופיע ככל הנראה בציבור בתערוכת פרנפקפורט בספטמבר והשיווק יחל מייד לאחר מכן. בתמונות כאן, אגב, מופיעה גרסת ווקסהול לקורסה, עם גריל שונה. עוד הודיעה אופל כי הוקטרה תקבל את מנוע ה-2.2 ל' הזרקה-ישירה שהופיע קודם לכן בסיגנום. מנוע זה מציע הספק של 155 כ"ס לעומת 147 במנוע האקוטק הנוכחי, יחד עם מומנט משופר בשיעור של עד 10% בסל"ד נמוך וחסכון של כ-6% בצריכת הדלק והפחתה בפליטת גזים מזהמים.