זה שנות דור שיש מאבק על הבכורה באיטליה. מאז אותו יום בו החליט האדון למבורגיני להראות לאדון פרארי איך בונים מכונית ספורט בצורה הנכונה מתחולל קרב בין השניים. ומאז שלמבורגיני נמצאת תחת כנפי פולקסווגן היא נמצאת בתנופה מחודשת – ועקב כך ישנם אנשים במראנלו שלא ישנים בשקט בלילה. העובדה שלמבורגיני מציעה שוב דגם קטן ועממי (הכל יחסי כמובן) מאלצת את פרארי להשיב מלחמה ולשדרג את הדגם הבסיסי שלה (שוב, באופן יחסי), ה-360 מודנה. המודנה תעבור מקצה שיפורים שעיקרו הגדלת נפח המנוע מ-3.6 ליטר ל-4 ליטר, ומכאן יבוא שינוי בשמה, ל^400 מודנה^. ההספק צפוי לקפוץ לסביבות 420 כ^ס, כמו בגרסת ה-360 צ'אלנג' של היום. שינויי עיצוב יעשו בעדינות, אחרי הכל העיצוב של פינינפארינה עדיין נראה מגרה ומושך למרות השנים שחלפו, וה-400 תזכה לעדכון קליל בפנסיה שיעברו באותו זמן להשתמש בנורות קסנון. ה-400 מודנה תשווק החל משנת 2004, בגרסאות קופה וספיידר – אך לא לאורך זמן. בפרארי יודעים שהתכנון הבסיסי כבר צובר וותק. המחליפה האמיתית שתוצג באמצע שנת 2005 תהיה חדשה לחלוטין ותתהדר בשמו של מסלול המירוצים המפורסם, מונזה. כך או כך צפוי לנו מרוץ חימוש מכיוון שלמבורגיני, בודאי שתחת כנפי פולקסווגן, לא תישאר חייבת לאורך זמן מן הסתם...