האותיות ^RS^ אמורת לגרום לליבם של חובבי פורשה להחסיר פעימה. אלו ראשי תיבות של Renn Sport, ^מירוצים וספורט^, ובאופן מסורתי הן מוצמדות רק לגרסאות מיוחדות מאד אצל פורשה. גרסאות כמו הקאררה 2.7 RS משנת 72', או ה-911 SC RS מ-84'. עכשיו עומדת להצטרף RS חדשה לרשימה המכובדת הזו: גרסת הומולוגציה מיוחדת של ה-GT3. פורשה מתכננת לייצר אותה בכמויות מוגבלות ביותר (המינימום לפי תקנות ה-FIA הוא 200 מכוניות), על מנת שתוכל לשמש בסיס להשתתפות במירוצי GT בינלאומיים. על בסיס ה-GT3, בעצמה מכונית ספרטנית למדי, קיצצה פורשה עוד יותר מהמשקל על-ידי צעדים כמו החלפת חלון הזכוכית האחורי בחלון אקרילי, ושימוש בחומרים מיוחדים. ה-RS שוקלת רק 1,360 ק^ג עם מיכל דלק מלא. עם 381 כ^ס ממנוע הבוקסר האחורי (ב-7,300 סל^ד!), יחס ההספק-משקל שלה הוא כ-280 כ^ס לטון. כל המכוניות ייוצרו עם כלוב-התהפכות מלא, ורק בצבע לבן עם כיתובים באדום או בכחול. חלקים רבים במכונית ישמשו גם את גרסת המירוץ הטהורה. הביצועים? 4.4 שניות מ-0 ל-100; 14 שניות עד 200; ומהירות מרבית של 306 קמ^ש. כל זה עולה משהו כמו 120,000 יורו בגרמניה. בארה^ב, אגב, לא תשווק המכונית.