אחרי שהשיקה את המגאן החדשה ב-4 גרסאות מרכב – 3 דלתות, 5 דלתות, ולאחרונה קופה-קבריולט והסניק החדשה – מוסיפה רנו עוד שני מרכבים למבחר, ובכך משלימה למעשה את מגוון גרסאות המגאן דור חדש. בתערוכת ברצלונה, שתפתח לקהל מחר (יום ד', 23.4) תחשוף רנו גרסאות סדאן וסטיישן של המגאן – והראשונה מביניהן עתידה באופן טבעי להוות מרכיב חשוב ביותר בהחדרת המגאן החדשה לישראל, החל מחודש יוני הקרוב. מעבר להבדלים המובנים-מאליהם, שתי הגרסאות החדשות מתאפיינות בשינוי אחד חשוב לעומת גרסאות ההאצ'בק: בסיס הגלגלים. זה האחרון הוארך ב-61 מ^מ ועומד על 268.6 ס^מ – כמעט זהה לזה של הסניק II החדשה. גרסת הסדאן היא המעניינת אותנו יותר, באופן טבעי, מאחר והסטיישן לא תגיע לישראל. רנו הצליחו להעניק לה עיצוב הומוגני וייחודי, כאשר למעט החרטום נוצרת הופעה שונה לחלוטין מזו של ההאצ'בק: מעט פחות דרמטית ומיוחדת, אך בהחלט נעימה. העיצוב מוצלח יותר, לטעמנו, מזה של המגאן-סדאן היוצאת. בסיס הגלגלים הענק הופך את המגאן-סדאן למובילת הקטגוריה בתחום זה, ובהתאם לכך טוענת רנו כי מרחב הרגליים מאחור גם הוא גדול משל כל המתחרות. תא המטען גם הוא ענק ממדים ומכיל 520 ליטרים. קשת המנועים המוצעת מוכרת ברובה מדגמי המגאן שכבר הושקו: מנועי בנזין בנפחי 1.4, 1.6 ו-2.0 ל' (עם 98, 115 ו-136 כ^ס), וטורבו-דיזל הזרקה ישירה, 1.5 ל' ו-1.9 ל'. למנוע ה-1.5 ל' dCi, שעד עתה הוצע במגאן עם 80 כ^ס, נוספה גרסה מחוזקת בהספק מרשים של 100 כ^ס, אם כי בהודעה הרשמית לא היתה התיחסות מיוחדת למנוע זה; הטורבו-דיזל 1.9 dCi מגיע באותו הספק כמו בגרסאות האחרות, 120 כ^ס, אך עם מומנט שהוגדל ל-30.6 קג^מ. תיבות אוטומטיות ^פרו-אקטיב^ עם אפשרות תפעול ידני ^פליק-שיפט^ יוצעו במנועי הבנזין 1.6 ו-2.0 ל', ובדיזל 1.5 ל' 100 כ^ס – מה שהופך אותו לאופציה מעניינת לציי רכב אצלנו. שיווק המגאן החדשה יחל כאמור ביוני הקרוב, בגרסאות 3 ו-5 דלתות. גרסת הסדאן תגיע באוקטובר. גרסאות 4 ו-5 דלתות יגיעו עם שלושת מנועי הבנזין ועם מנוע הדיזל 1.5 בגרסת 80 כ^ס. הגרסה החזקה יותר של מנוע זה תגיע לכאן גם היא אך רק בשלב מאוחר יותר, ב-2004, לאחר שיחל ייצורה עם התיבה האוטומטית. גרסת 3 דלתות תגיע רק עם מנועי הבנזין 1.6 ו-2.0 ל'. רמת הגימור הבסיסית, ^אקפרסיון^, כוללת כמובן את כל האבזור החשמלי המוכר וכן 6 כריות אויר וכניסה ללא מפתח באמצעות הכרטיס החכם. ברמת גימור הגבוהה יותר, פריוילז', יגיעו גם חישוקים יצוקים, בקרת שיוט, ובחלק מהדגמים – גג פנורמי נפתח. גרסאות ה-3 דלתות יוצעו גם ברמת גימור ספורטיבית, ^דינמיק^. המחירים לכל הדגמים טרם נקבעו