מותג ווקסהול כבר מזמן הפסיק להיות משמעותי מחוץ לאיים הבריטיים – למעשה מכוניות אופל עם הגה ימני וגריל קדמי שונה. אבל ב-GM, מתברר, עוד נותנים כבוד לשלוחה הבריטית שלהם: מדובר בכל זאת, כך מתברר (באופן מפתיע-משהו) במותג ותיק העומד לחגוג 100 שנה לקיומו. לכבוד חגיגות יובל הגדילה GM עשות והעניקה במתנה מכונית-קונספט לווקסהול – ויו^ר GM בכבודו ובעצמו, ריק וואגונר, הגיע ללונדון כדי לעשות כבוד לווקסהול ולהשתתף בחשיפת המכונית, אתמול. חגיגת-היובל הממונעת מכונה ^VX לייטינינג^, והיא מבוססת על הפונטיאק סולסטיס, מכונית התצוגה שהציגה GM בתערוכת דטרויט 2002. למעשה, הסולסטיס היתה הפרוייקט הראשון שהזמין בוב לוץ כאשר הגיע לעבוד ב-GM ב-2001. אותה סולסטיס הוצגה הן כרודסטר והן כקופה (זה האחרון כדגם בקנה מידה 1:1 בלבד); גרסת ווקסהול החדשה היא רודסטר בלבד, עם עיצוב חדש אך ללא שינוי לבסיס המכני. כמו הסולסטיס, גם הלייטינינג מצויידת במנוע המבוסס על ה'אקוטק' 2.2 ל' של אופל, בתוספת מגדש-על המקפיץ את ההספק ל-240. תיבה ידנית 6 הילוכים מניעה את הגלגלים האחוריים, דרך צמיגים במידות 255/35 על חישוקי ^20 ענקיים (מלפנים – ^רק^ ^19 עם צמיגי 245/35). מיתלי אלומיניום אחוריים עוזרים לשמור על משקל נמוך, יחד עם מרכב העשוי חומרים מרוכבים. הממדים קומפקטיים, עם בסיס גלגלים של 2.41 מ' ואורך כללי של 4.10 מ'. נתוני משקל וביצועים לא פורסמו. העיצוב, כאמור, חדש לגמרי, ואחראי לו הסטודיו הבריטי של GM. המוטיב המרכזי מאחורי המכונית המקורית היה ההנחייה של לוץ למתכנני הסולסטיס: Keep it simple, pure, and beautiful. על בסיס זה השתדלו לשמור מתכנני הלייטינינג גם הפעם.