בניגוד לפיז‘ו, רנו העדיפה לא לחשוף את צפונותיה לפני פתיחת התערוכה – והבוקר ערכה מסיבת-עיתונאים בה נחשפו שני דגמים חשובים: הסניק החדשה (המכונה סניק II), וגרסת הקופה-קבריולט של המגאן. למעשה מדובר בגרסאות המרכב השלישית והרביעית של המגאן II החדשה.
הסניק החדשה מפגינה קרבה עיצובית בולטת – ומבורכת, לטעמנו – למגאן עליה היא מבוססת. היא הוצגה בשלב זה בגרסת 5 מושבים, באורך כללי של 4.25 מ‘ – 8 ס"מ יותר מהסניק היוצאת. בעוד מספר חודשים תוצג גרסת 7 מושבים, ארוכה ב-23 ס"מ נוספים, ובכך תהפוך הסניק ליחידה בקבוצתה המציעה גרסאות-מרכב נפרדות. רשימת השינויים והחידושים ארוכה וכוללת הסטת מוט ההילוכים אל הקונסולה כדי לשחרר את הרצפה למשימות אחרות. משימות אלו כוללות פריט נחמד – תא-אכסון נשלף היכול לנוע לאחור כדי לשרת גם את היושבים בשורה האחורית.
הסניק החדשה מרווחת יותר בכל הממדים. היא משופעת בתאי אכסון מגוונים ובפטנטים למיניהם המקלים את החיים, כמו למשל מושבים אחוריים הנתפסים מעצמם במצב מקופל אנכי, מושב נוסע המתקפל למצב שטוח כדי להקל על נשיאת מטענים ארוכים או סתם לספק ראות משופרת לנוסעים מאחור, חיישני חניה, גג-שמש פנורמי גדול, תא מטען בעל נפח של 430 עד 480 ליטר, וכן הלאה.
המאפיינים הטכנולוגיים כוללים פנסי בי-קסנון, ראשונים בסגמנט, בלם חניה אוטומטי, ESP עם בקרת תת-היגוי לראשונה בקבוצה, ועד 6 כריות אויר.
היצע המנועים דומה לשל המגאן, עם מנועי בנזין מ-1.4 ל‘ 98 כ"ס ועד 2.0 ל‘ 136 כ"ס, וטורבו-דיזל 1.9 ל‘ dCi עם 120 כ"ס.

המגאן קופה-קבריולט עורכת את הופעת-הבכורה שלה במקביל להצגת הגרסה הסדרתית של הפיז‘ו 307 CC, והשתיים בודאי יהוו מתחרות קשות זו לזו. הגרסה של רנו מתהדרת בגג-זכוכית, בהחלט חידוש מעניין, אשר מיוצר על-ידי סדנת קארמאן. קיפול ופתיחת הגג מתבצעים בלחיצת כפתור, בתוך 22 שניות. המגאן CC (כינוי שלנו – רנו משתמשים רק בשם המלא, קופה-קבריולט) טוענת עוד לנפח מטען חריג, 490 ל‘ כשהגג סגור ו-190 ל‘ בתצורת קבריולט. זוג קשתות התהפכות קבועות דואגות לבטיחות, כאשר כאופציה ניתן לקבל גם קשתות הנפתחות אוטומטית..
מבחינה עיצובית, קשה לזהות בקופה-קבריולט קרבה למגאן המקורית – וחבל. למעשה רק החרטום משותף (זאת בניגוד לגרסת הקבריולט של המגאן הקודמת, אגב). לטעמנו, חסר כאן משהו מהייחוד של ההאצ‘בק.
הקופה-קבריולט תוצע עם מנועי בנזין בנפחי 1.6 ל‘ (115 כ"ס) ו-2.0 ל‘ (136 כ"ס), ודיזל 1.9 ל‘ dCi עם 120 כ"ס.