כל הסימנים מראים שמותג דייהו, בשמו החדש GM-דייהו, בדרך חזרה - אם כי, כפי שניתן לראות בהמשך, לאו-דווקא בשם זה. הציבור האירופי יוכל לעמוד על כך בתערוכת ג‘נבה בעוד פחות מחודש, שם תוצג בבכורה אירופית הנובירה החדשה. העיצוב, פרי שיתוף-פעולה בין פנינפרינה למחלקת העיצוב של היצרן, אינו מזכיר במאום את הדגם היוצא, ומציג קוים מודרניים הקרובים לאלו של הקאלוס. הממדים החיצוניים גדולים מאלו של הדגם הקודם, אך במידה זניחה (אורך 4.50 מ‘ לעומת 4.49, רוחב 1.725 מ‘ לעומת 1.70, גובה 1.44 מ‘ לעומת 1.43); בסיס הגלגלים הוא 2.60 מ‘ (2.57 מ‘ בדגם היוצא). היצרן טוען שהנובירה היא אחת המרווחות בקבוצתה, במיוחד במושב האחורי. בשלב ראשון יוצעו שני מנועי-בנזין חדשים: 1.6 ל‘ עם 109 כ"ס (106 בדגם היוצא), מהירות מרבית 187 קמ"ש, ו-1.8 ל‘ 122 כ"ס (מהירות מרבית 194 קמ"ש).
הנובירה החדשה תגיע אלינו בחודש יוני, ותשווק כאן – כמו בשווקים רבים אחרים בעולם – בשם אחר שלא נמסר, תחת מותג שברולט (חלק מהדגמים, אגב, משווקים בארה"ב כסוזוקי). יחד עימה תגיע גם הסופרמיני החדשה, קאלוס (שוב, בשם אחר). הקאלוס מקבלת לכבוד ג‘נבה שני מנועים חדשים. אל מנוע ה-1.4 הנוכחי, בעל 8 שסתומים ו-83 כ"ס, מצטרף מנוע 16 שסתומים באותו נפח עם 94 כ"ס. מנוע זה יוצע גם עם תיבה אוטומטית ויהיה מועמד טבעי לציי-רכב אצלנו, כמו גם ללקוחות פרטיים המחפשים אופציה זולה למכונית קטנה. הצלחת היונדאי גטץ בישראל מראה כי יש בהחלט מקום לסופרמיני קוריאנית מודרנית בשוק. מנוע נוסף הוא 1.2 ל‘ צנוע עם 72 כ"ס שלא ברור אם יובא ארצה (ב-UMI לא רוצים עדיין למסור יותר מדי פרטים). בתחילת השנה החלה דייהו לשווק גם גרסת סדאן של הקאלוס, ולאור הפריחה היחסית שיש לסופרמיני-עם-באגאז‘ אצלנו לאחרונה, לא מפתיע לגלות שגם גרסה זו תגיע אלינו.
עוד יגיע לכאן הטאקומה, המיניואן הקומפקטי, והאוואנדה, מחליפת הלגאנצה (בשמות אחרים בשני המקרים). מי שלא תגיע היא המאטיז הזעירה, למרות שזה עתה זכתה למנוע מוגדל, 1.0 ל‘. ב-UMI ממתינים לעדכון לדגם. היבואן מגלה אופטימיות רבה לגבי ההצלחה של דייהו/שברולט – האם שנת הדגם 2004 אכן תהיה שנת הקאמבק?