בתחילת השבוע סיפרנו לכם שסמל^ת הודיעה שקאיה החליטה שלא לחדש עימה את הזיכיון. בתום שבוע עמוס שמועות וספקולציות בנוגע לעתידה של קאיה בשוק הישראלי הודיעה טלקאר, יבואנית דייהטסו וסנאגיונג, באופן רשמי שהזכיון יעבור אליה. טלקאר תהפוך ליבואנית קאיה בישראל החל מה-1.1.08, כאשר ההחלטה לגבי השירות למכוניות שנמכרו עד היום תתקבל יחד עם סמל^ת בתקופה הקרובה.
טלקאר הייתה בעבר אחד היבואנים הגדולים בארץ, הן בתחילת שנות ה-90 בתור הזהב של הדייהטסו אפלאוז והן בסופן כאשר ייבאה את מכוניות דייהו הקוריאנית. ואולם בדומה לסמל^ת גם טלקאר הפסידה ייצוג מותג קוריאני, דייהו. המעבר של החברה התרחש כאשר דייהו פשטה את הרגל ועברה לשליטת ג'נרל מוטורס. דייהו הפכה שברולט ועברה לUMI אחרי מאבק משפטי לא קצר עם טלקאר ב-02'.
מאז בעצם שוועו בטלקאר למותג נוסף כדי לעבות את השורות ולמלא חוסר גדול שיש להם בתחום המשפחתיות 1.6 ל' – הפלח החשוב ביותר בארץ. קבלת קאיה תאפשר לטלקאר להשלים את היצע המכוניות ולחזור להיות אחד היבואנים המובילים בשוק. ^אנחנו מאוד אופטימיים^ אמר לנו יהודה בר נתן מנהל השיווק של היבואן ^סוף סוף תהיה לנו מכונית 1.6 ל' ואנחנו בטוחים שאפשר לעשות הרבה מאוד עם קאיה בשוק הישראלי^.