במבט ראשון ניתן לטעות ולחשוב כי האודי 'קרוס קבריולה קוואטרו קונספט' בשמה המלא (ולהלן: קקק"ק) היא גרסה פתוחה של ה-A1 "מטרופרוג'קט" הקטנה שהוצגה זה עתה בתערוכת טוקיו. אבל מבט מקרוב, ובעיקר מבט בנתונים, מראים כי מדובר באשליה אופטית (שנגרמת בין היתר על-ידי צמיגי ענק במידה 265/35-21) וכי זו בעצם מכונית גדולה בהרבה. זו מעין SUV קבריולה השייכת לקבוצת המשפחתיות הגדולות מבחינת הממדים. עם אורך של 4.62 מ', רוחב של 1.91 מ', גובה של 1.63 מ' ובסיס גלגלים של 2.81 מ', מדובר במכונית בהחלט לא קטנה – ולכן לא פלא שלמכונית הקונספט החדשה של אודי יש שפע של מקום לארבעה נוסעים, ומקום להחביא את הגג הרך המתקפל שנעלם מהעין בתוך 17 שניות. יש לציין גם כי למרות הדמיון בשם, אין מדובר בגרסה פתוחה של ה'קרוס קופה קוואטרו קונספט' שהוצגה בתערוכת שנחאי מוקדם יותר השנה: הקרוס-קופה ההיא קטנה משמעותית. ללא קורות B או C, וללא קשתות-התהפכות כלשהן, המראה שנוצר כאשר הגג פתוח הוא נקי במיוחד. את הכוח לקקק"ק מספק מנוע טורבו-דיזל מהדור האחרון של אודי, V6 בנפח 3.0 ל' כפי שכבר מופיע במספר דגמי אודי, עם 240 כ"ס ו-51 קג"מ. ההנעה היא קוואטרו מהדור האחרון, כמובן, דרך תיבת אוטומטית 8 הילוכים (מספר ההילוכים מצביע על כך שזו תיבת המולטיטרוניק הרציפה החדשה, אבל אודי מתייחסת לתיבה כ-S-טרוניק, שזהו הכינוי אצל אודי לתיבת ה-DSG הרובוטית. לא ממש חשוב). בתא הנוסעים של הקקק"ק נמצא דור מתקדם של מערכות מידע, עם – למשל – אמצעי ניווט המשלבים יחד GP וחיבור אינטרנט ל-Google Earth באמצעות ממשק מתקדם. מערכת שמע B&O תנעים את זמנם ואזנם של הנוסעים, כולל גישה לרדיו דרך האינטרנט. מכלולי השילדה מבוססים על אלו של ה-A4/A5 החדשים, אך בשילוב בולמי אדפטיביים CDC בעלי שיכוך משתנה ברציפות, כמו אלו שב-Q7. הנהג יכול לבחור את אופי פעולתם דרך מערכת Drive Select כמו זו שמוצעת כאופציה ב-A4. בנוסף, מאפשרים המיתלים שינוי גובה בטווח של 4 ס"מ באמצעות מנועים חשמליים הפועלים על תושבות הקפיצים (וכן, אודי בפירוש מזכירה נסיעת שטח). מעל 80 קמ"ש המכונית מנמיכה עצמה אוטומטית. כמו ב-Q7, אפשר להנמיך בנפרד את אחורי המכונית כדי להקל על העמסת תא המטען. אותם חישוקי "21 עצומים מכילים בלמים בלתי שגרתיים בסוג זה של מכונית: אלו בלמים קרמיים עם דיסקים בקוטר ענק של 380 מ"מ מלפנים ו-356 מ"מ מאחור. בתא הנוסעים של הקקק"ק, נמצא דור מתקדם של מערכות מידע, עם – למשל – אמצעי ניווט המשלבים יחד GP וחיבור אינטרנט ל-Google Earth באמצעות ממשק מתקדם. מערכת שמע B&O תנעים את זמנם ואזנם של הנוסעים, כולל גישה לרדיו דרך האינטרנט. מכלולי השילדה מבוססים על אלו של ה-A4/A5 החדשים, אך בשילוב בולמי אדפטיביים CDC בעלי שיכוך משתנה ברציפות, כמו אלו שב-Q7. הנהג יכול לבחור את אופי פעולתם דרך מערכת Drive Select כמו זו שמוצעת כאופציה ב-A4. בנוסף, מאפשרים המיתלים שינוי גובה בטווח של 4 ס"מ באמצעות מנועים חשמליים הפועלים על תושבות הקפיצים (וכן, אודי בפירוש מזכירה נסיעת שטח). מעל 80 קמ"ש המכונית מנמיכה עצמה אוטומטית. כמו ב-Q7, אפשר להנמיך בנפרד את אחורי המכונית כדי להקל על העמסת תא המטען. אותם חישוקי "21 עצומים מכילים בלמים בלתי שגרתיים בסוג זה של מכונית: אלו בלמים קרמיים עם דיסקים בקוטר ענק של 380 מ"מ מלפנים ו-356 מ"מ מאחור.