יונדאי הצהירה כי החל מיולי 2009 תתחיל לשווק – בשלב ראשון רק בקוריאה – גרסת גז-היברידית של האלנטרה. השילוב של גז טבעי ומצברי ליתיום-פולימר מתקדמים, אומרת יונדאי, יאפשר לאלנטרה LPI (כך היא מכונה) להציע פליטת CO2 נמוכה – בקצת – משל הטויוטה פריוס הנוכחית, עם 103 גרם לק"מ (הנתון של הפריוס הוא 104 גר'/ק"מ). חשוב לא פחות לשוחרי איכות הסביבה: פליטת מזהמים רעילים אחרים המזיקים לבריאות האדם ולסביבה נמוכה ב-90% לעומת מנועים קונבנציונליים.
מנוע האלנטרה ההיברידית יהיה ה-1.6 המוכר של יונדאי שעבר הסבה לפעולה על גז פחמימני מעובה (LPG), משודך לתיבה רציפה. מנוע חשמלי בהספק של 15 קילוואט (כ-20 כ"ס) יספק תגבור, כשהוא ניזון מצברי ליתיום פולימר – היישום המסחרי הראשון של מצברים מסוג זה, אשר יסופקו על-ידי אחד LG Chem, אחת החטיבות של קונצרן LG. למצברים אלו מספר יתרונות על פני מצברי ליתיום-איון, ביניהם קיבולת אנרגיה גבוהה יותר ליחידת נפח, עלויות ייצור נמוכות, יותר מחזורי טעינה ופריקה לפני ירידה בביצועים, ועמידות טובה יותר בפני נזק פיזי.
האלנטרה ההיברידית תהיה יקרה יותר מהרגילה, כמובן, אך יונדאי לא ציינה מה יהיה הפער.
יש לציין כי בישראל, מדיניות 'המיסוי הירוק' הממשלתית אינה מכירה בהנעה בגז כערוץ שיש לטפח, ויתרונות המחיר של גז לעומת דלק רגיל ילכו ויתפוגגו בשנים הקרובות.