ה-Z על-פי ניזמו. מה, ה-350Z לא היתה מספיק קרבית גם ככה?
חברת ניסאן, בעיצומה של התאוששות מופלאה, בונה הרבה על ה-350Z החדשה – אם לשפוט על סמך התצוגה של ניסאן בתערוכת השרירים-והאבזורים, SEMA. לא פחות מ-3 גרסאות מיוחדות של מכונית הספורט החדשה כיכבו אצל ניסאן, לאחר שכמו כל שאר המכוניות בתצוגה הופקדו בידיהם של חברות הנמנות על איגוד SEMA לצורך הקניית המגע המיוחד והאישי. שתיים מהזדות הקרביות באות מחברת NISMO, בית שיפורים יפני ידוע ששמו מורכב מהמלים "ניסאן" ו"מוטורספורט". במהלך 2003 תחל ניסאן להציע את מוצרי ניזמו בארה"ב, לדגמי ניסאן ואינפיניטי (חטיבת היוקרה של ניסאן). שתי מכוניות ה-Z בתצוגה קיבלו חבילה מאוזנת של שיפורים, במנוע, מכללי השילדה ועיצוב, כולל קיט עזרים אוירודינמיים. ה-350Z השלישית קיבלה טיפול בסדנת Axis Sport האמריקנית.
אבל לא רק מכוניות ספורט טופלו בניסאן – גם תחום השטח לא הוזנח. ה-4x4 הקרבי ביותר של ניסאן בתצוגה הוא הפרונטיר, למעשה הווינר שלנו בגרסה אמריקנית (ומנועי בנזין). הטנדר קיבל טיפול-עומק בסדנת (ושימו לב לשם המטעה) Street Concepts, שבסופו ניצב על צמיגי "38 ענקיים. כדי שיהיה לאלו מקום להסתובב זכה הפרונטיר לערכת-הגבהה של "12 (!), ושפע של סיוע קוסמטי כדי לקבל מראה ייחודי. דגמי שטח אחרים שזכו לטיפול הם ה-Xטרה והפאת'פיינדר.