חברת לובינסקי, יבואנית סיטרואן, חגגה אמש (יום ג‘), את תחילת שיווק הסופרמיני החדשה שלהם, ה-3C. לאחר שהוצגה לעולם בסוף 2001 והושקה לעיתונאים באביב השנה (השקת ה-C3) מגיעה המכונית העגלגלה והחיננית אלינו. עבור חברת לובינסקי החגיגה הפעם גדולה במיוחד, היות וה-3C מסמלת תקווה להגברת מכירות סיטרואן בארץ.

פלח הסופרמיני היה עד כה נטול סיטרואן. הסקסו גירדה את גבולות הקבוצה מלמטה, כך שלמעשה סיטרואן לא השתתפה במשחק. כעת, עם מתחרה בגודל מלא, מקווים בלובינסקי להשיג נוכחות ערה בשוק ולנגוס ממכירות המתחרים, כולל האחות מבית, ה-206. מעבר לגודל מלא – הסיטרואן הקטנה היא בעלת ממדים מהגדולים בקטגוריה – מציעה ה-3C אבזור נוחות ברמה היכולה לבייש מכוניות גדולות ויקרות בהרבה. בין היתר מדובר על חיווט מולטיפלקס מלא, חיישני גשם להפעלת המגבים, חיישני תאורה ורדיו דיסק כולל אפשרות שליטה מההגה.
בלובינסקי משקיעים ממון רב בשיווק העולה החדשה. זו תוצג לציבור הלקוחות ב-22 אירועי השקה, דוגמת האירוע שנערך אמש, אליהם מוזמנים לקוחות סיטרואן ורוכשים פוטנציאלים. החברה העמידה מכוניות בכל נקודות המכירה, לשם ביצוע נסיעות מבחן ומציעה הסדרי מימון ייחודיים למשך כל תקופת ההשקה (עד אמצע דצמבר). חלק מהמימון הוא 50,000 ש”ח ללא ריבית והצמדה, למשך שנתיים. עם מחיר המתחיל ב-92,000 ש”ח עבור 1.4 ל‘ ידני, הסיטרואן הקטנה הופכת למטרד גדול עבור המתחרים.

במבט קדימה מצהירים בלובינסקי כי ה-3C היא חלק מהמעבר לעידן ה-C של סיטרואן, שהחל עם ה-5 וימשיך עם ה-8, הוואן של סיטרואן שיגיע בתחילת 2003. האחרון ימשיך את החדירה של סיטרואן לפלחי שוק חדשים בארץ, ובמקרה זה, פלח שוק בו גם פיז‘ו לא נכחה.
אירוע נוסף בו תולים תקוות בלובינסקי הוא הגעת הברלינגו המחודש בסביבות דצמבר. להיט המכירות של סיטרואן, שהוצג בתערוכת פריז, יחזור עם שיפורי בטיחות, גימור ואבזור. בלובינסקי מתכננים להביא את הברלינגו עם מנוע HDi 90 כ"ס, במסגרת קבוצת שווי שימוש 2 ומקווים לשחזר עימו את הצלחת הדגם המוחלף.