זה היה סוד גלוי, ועכשיו פיז‘ו מציגה אותה רשמית: גרסת CC של ה-307. בשלב זה אמנם היא מוגדרת כמכונית תצוגה (ובשמה נעשה שימוש בצורת הלב, שהופיעה גם בכינוי ה-206 CC בשלב הראשון), אך ברור לגמרי כי תוך זמן קצר היא תגיע לייצור. כמו ה-206CC, ה-307 מצויידת בגג קשיח מתקפל; שלא כמו האחות הקטנה, ה-307 תציע מקום ל-4 נוסעים.
דגם חדש ומאד מיוחל שיערוך הצגת בכורה בפריז הוא גרסת 180 כ"ס של ה-206 GTi. המכונית תקרא 206RC (ובשווקים מסויימים 206 GTi 180) והיא מציעה ביצועים מעניינים של 0 ל-100 ב-7.1 שניות, ומהירות מירבית של 230 קמ"ש.
יחד עם ה-307 CC תציג פיז‘ו 6 מכוניות קונספט. שתיים מהן כבר הוצגו בתערוכת ג‘נבה – זוג דגמי ה-RC היפיפיים. בנוסף אליהן נראה את ה-Sesame (שומשום), מכונית קטנה מסגמנט B (סופרמיני). הפריט המעניין הן זוג דלתות-הזזה חשמליות, המאפשרות גישה נוחה לכל ארבעת המושבים גם בעת חניה בצפיפות. דגם מעניין הוא ה-H2O, רכב כיבוי עתידני המבוסס על יחידת תא דלק. תא הדלק נעזר, שלא כרגיל, במלאי חמצן עצמי בעת הצורך, לפעולה באזורי שריפה בהם ריבוי עשן מגביל את אספקת החמצן.
מכונית התצוגה החדשה הרביעית היא ה-607 "פסקרולו", גרסה קרבית של מכונית הסלון עם תוספות אוירודינמיות, הנמכה של 25 מ"מ, וחישוקי "19. לדברי פיז‘ו, ניתן להתאים את המכונית לקבלת מנוע ה-V6 שהניע את מכונית הפסקרולו ספורט C60 במיורץ לה-מאנס האחרון – עם למעלה מ-400 כ"ס. השאלה, כמובן, היא מדוע מישהו ירצה לעשות זאת...
בנוסף לכל אלה, תציג פיז‘ו את הפרטנר המחודשת, שעברה את אותם שינויים כמו התאומה לבית סיטרואן, הברלינגו.