ניסאן בפריז - וידיאו:

ן
כבר באמצע 2009 מתעתדת ניסאן להתחיל בשיווק המכונית הקטנה החדשה שהוצגה בפריז – הפיקסו (Pixo). הפיקסו תמוקם מתחת למיקרה בשרשרת המזון של ניסאן, עם אורך כולל של 357 ס"מ בלבד ובגרסת 5 דלתות. הפיקסו פותחה בשיתוף סוזוקי-הודו ותיוצר בהודו, במפעלי סוזוקי/מארוטי. כיחידת הנעה דווח בשלב זה על משולש-צילינדרים בנפח ליטר (בנזין) שמשודך לגיר ידני 5 מהירויות או כאופציה לגיר אוטומטי עם 4 הילוכים.
תערוכת פריז: ניסאן
צילום: UnitedPictures, ניסאן
ניסאן נוט מלוטש. עיקר השינוי נמצא בחזית

בנוסף לפיקסו בולטת מעל לבימת ניסאן בתערוכה ה'נובו' (Nuvo) החשמלית, קונספט זעיר לעיר, באורך כולל של כשלושה מטרים ועם בסיס גלגלים של 2 מטרים. הנובו מתיימרת לאפשר מקום מרווח ונוח לשני נוסעים, ובנוסף מושב חירום הניתן לפירוק ושליפה (לטובת מטען) לנוסע נוסף. הגימיק: הגג העשוי כולו זכוכית עם פאנלים סולאריים הממירים את אור השמש לחשמל.
תערוכת פריז: ניסאן
צילום: UnitedPictures, ניסאן
ניסאן פיקסו. כרטיס הכניסה לניסאן; תמוקם מתחת למיקרה בהיררכיה, הן מבחינת הממדים והן מבחינת המחיר
עוד נזכיר את הנוט (Note) שזכתה למתיחת פנים לאחר שנתיים וחצי בשוק ושעיקרה טיפול בחזית (יחידת פגוש-פנסים וסבכה קדמית). בנוסף זכתה הנוט לנגיעות עדכון בפנים – בעיקר בסביבת הנהג ולכיול מחדש של המתלים ובולמי הזעזועים לטובת נסיעה חלקה ונוחה יותר מחד עם עמידה בפני גלגול מאידך. הנוט המעודכנת תגיע לאולמות התצוגה רק לקראת פברואר 2009.

ניסאן נובו - וידיאו: