לפני כחודש עודכנתם בפרטי המכונית הכל-חדשה והמאד חשובה של שברולט, הקרוז. בעת עריכת הכתבה לא ידענו כיצד נראית המכונית מבפנים. עתה זוכה השברולט קרוז לחשיפה מלאה ורשמית בתערוכת פריז, כולל כמובן חשיפה של עיצוב הפנים שלה.
בסך הכל, עיצוב הפנים מהווה הפתעה נעימה ונראה מודרני ויעיל. גלגל ההגה התלת חישורי מזכיר מעט את גלגלי ההגה מהדור הנוכחי של הונדה, ומאחוריו לוח שעונים הכולל שני מחונים גדולים למהירות ולסל"ד, בצבע ירוק על לבן, שני מחוונים קטנים וצג המורה על נתונים שונים כולל הילוך בתיבה. ברחבי התא ניתן להבחין בטקסטורות שונות ושימוש בשני גוונים יחד עם חלקים מבריקים, ולמרות הסיכון, העיצוב מצליח להימנע מלהיתפס כקיטשי, לפחות על סמך הנראה בתמונות. במרכז הלוח בולט מסך LCD המשמש את מערכת הניווט או מערכת השמע.
היצע המנועים יכלול מנוע ארבעה צילינדרים, 1.6 ליטר עם 112 כוח סוס, 1.8 ליטר עם 140 כוח סוס בעלי תיזמון שסתומים משתנה ומנוע טורבו-דיזל 2.0 ליטרים, 150 כוח סוס. לכל המנועים ניתן יהיה לשדך תיבה ידנית בת חמש מהירויות או תיבה אוטומטית חדשה, עם שש מהירויות. תחילת מכירה צפויה באירופה במרץ 2009 ומעניין יהיה לראות כמה מהר תגיע השברולט קרוז אלינו.