אחרי דגם התצוגה הכפול מ-2003 (ראו תמונה) והקנגו קונסט מתערוכת פרנקפורט 2007, ממשיכה רנו את המסורת העגלגלה ושובר המוסכמות, עם גרסת הייצור של הקנגו בי-בופ (Be Bop) ל-2009.
המכונית הסדרתית הקטנה (אורכה נמתח על פני 387 ס"מ בלבד) מציגה את פרשנותה של רנו להובלת נוסעים והעברת מטען יחד עם סגנון.סכימת הצביעה הדו גוונית – אפור (במכסה המנוע, סבכה קדמית, מראות צד, פגוש קדמי וקורות הצד) ותפוז או צבעים אחרים על שאר משטחי הרכב – הנה חלק מפרטי העיצוב המיוחדים. הצבע הכחול העמוק בתא הנוסעים הוא המשך ישיר לקו החיצוני הנועז. בזכות 3.9 מ"ר של זכוכית (גג וחלונות) התחושה בתא הנוסעים אוורירית מאד, ועם האפשרות לקפל את צמד המושבים האחוריים, הפרקטיות נשמרת. אותה פרקטיות גם נשמרת בכל האמור לרשימת האבזור: חישורי 16 אינץ', בקרת אקלים, חיישני חניה, מגבים ופנסי חזית, בקרת שיוט ומערכות שמע משוכללת שיכולה לנגן קבצי MP3 ובנוסף גם כוללת חיבורים ל-USB ו- iPod
להבדיל מהעיצוב, בתחום יחידות הכוח אין חדשות. באגף הדיזל יוצע מנוע בנפח 1.5 ליטר בשתי רמות הספק 85 כ"ס או 100 כ"ס ובאגף הבנזין יוצע מנוע 1.6 ליטר (105 כ"ס).
תחום הבטיחות כצפוי אצל רנו לא ננזח עם דוושות קורסות, מושבים קדמיים מונעים גלישה קדימה, חגורות הכוללות קדם מותחנים, עוגני Isofix, ארבע כריות אוויר (אך רק שתיים כסטנדרט) וכמובן ABS ו-ESP. האם אלו בשורות טובות לאור מבחני הריסוק שביצע ארגון ADAC לקנגו לאחרונה? לא בטוח.
האם יגיע לישראל וינסה להמציא את הגלגל מחדש? לקרסו, יבואנית רנו, הפתרונים אולם עם תיבות ידניות בלבד?! אנו מתקשים להאמין. המכירה באירופה תחל באביב 2009.