לפני קצת יותר משנתיים הכריזה מרצדס על גרסה מיוחדת, "מהדורת 722" של מכוניתה האקזוטית ביותר, SLR-מקלארן. גרסה זו כותנה על שם ה-SLR המיתולוגית שעימה ביצע סטירלינג מוס את אחד ממבצעי הנהיגה הגדולים בהיסטוריה כאשר ניצח – בסיוע הנווט דניס "ג'נקס" ג'נקינסון – במירוץ המילה-מילייה של 1955. ה-SLR דאז זוהתה על-ידי מספר-המירוץ 722, שהיה למעשה שעת הזינוק למירוץ. כמחווה להישגם של מוס וג'נקינסון זכתה המהדורה המיוחדת לכינוי 722, ועימו גם לשורת שיפורים.
ב-2007 השיקה מרצדס גרסת רודסטר של ה-SLR – ועכשיו, באופן פחות-או-יותר טבעי, זוכה גם הרודסטר למהדורת 722 מיוחדת. הגרסה החדשה, בשמה המלא "SLR מקלארן רודסטר 722S", זוכה לאותם שיפורי מנוע כמו ה-722 קופה, אשר מעלים את ההספק מ-626 ל-650 כ"ס. זה מספיק כדי להגיע ל-100 קמ"ש ב-3.7 שניות (עשירית השניה לאט יותר מהקופה 722, עשירית מהר יותר מהרודסטר הרגילה) ולמהירות מירבית של 335 קמ"ש. שלושה קמ"ש שלמים יותר מהר מה-SLR-רודסטר הפשוטה ההיא שיש בליסינג, ומספיק כדי שמרצדס תטען לתואר הקונברטיבל המהירה בעולם.
השיפורים אינם מתבטאים רק במנוע – המיתלים כוילו מחדש (כולל הנמכה של 10 מ"מ) וכך גם התכונות האוירודינמיות, כדי להתאים לצורה החדשה של הגג. זה האחרון, אגב, עשוי בד אך – בניגוד לכל מיני רודסטרים אחרים – אינו מפריע למצות את מלוא פטנציאל הביצועים, ונשאר במקומו ללא פגע גם במהירות המקסימלית שמאפשר המנוע. לדברי מרצדס גם התכנון האקסוטי מספיק טוב כדי לנהל שיחה בתוך המכונית במהירויות של מעל 200 קמ"ש. תפעול הגג מתבצע באופן חצי-אוטומטי, דהיינו כדי לפתחו צריך לפתוח תפס ידנית כאשר ההמשך מתבצע באופן חשמלי (מה שאורך רק 10 שניות).
מהדורת 722 של הרודסטר תיוצר ב-150 יחידות בלבד, ותשווק החל מה-1 בינואר הקרוב. אחריה צפויה רק עוד גרסה אחת של ה-SLR, טארגה, לפני שמרדצס תסיים את ייצור מכוניתה האקזוטית.