סדנה נורבגית קטנה עומדת להשיק חלום של אחד מבעליה - אופנוע משולש גלגלים שאמור להציע ביצועים לא מוכרים עבור אופנוע - בכביש ובשבילי עפר. החברה - 'ברודלי טק' - עורכת מזה כשנתיים ניסויים ובחינות לכלי שכזה, כאשר עתה מדווח כי הרכב מוכן לייצור, מוצע למכירה ויש לו אפילו תג מחיר עדכני.
ה'לינסטר' (Leanster) – מלשון Lean – הטיה, להישען, מבוסס על אופנוע - KTM 690 Supermoto - עם מנוע חד-צילינדרי בנפח 690 סמ"ק המייצר 64 כוח-סוס, ומבחינת יוצריו מדובר בשילוב בין קארטינג לאופנוע.
ברודלי לינסטר  – טקס השכבה
צילום: מנהל 
הכוח – ויש לא מעט ממנו, כאמור, בעיקר בהתחשב במשקל העצמי: פחות מ-240 ק"ג! - עובר אל הגלגל האחורי באמצעות גיר עם 6 הילוכים – כמו באופנוע. כפי שניתן לראות בתמונות, זהו המבנה הייחודי – 2 גלגלים מלפנים ואחד – מניע – מאחור אשר יחד עם מהלך הגלגלים הארוך במיוחד (18 ס"מ בגלגלים הקדמיים, 21 באחורי) מאפשרים ביצועים לא מוכרים בעולם האופנועים, או כפי שממציא ה-Leanster, גייר ברודלי מתאר: לעשות 100 מטר על הצד, בשליטה מלאה על מסלול האפר הקרוב, הוא בגדר חוויה שקשה להסביר אותה...". קל להאמין לכך, בעיקר לאחר עיון בתמונות ובסרטון המצורפים. למרות שה-Leanster מסוגל לביצועים מרשימים הן על מסלול אספלט (או כביש הרים מפותל כראוי) והן על מסלול עפר, מתכנניו מאמינים שעיקר השימוש בכלי ייעשה על כביש ציבורי.
ברודלי לינסטר  – טקס השכבה
צילום: מנהל 
מכאן שהתכנון היה לפני הכל לאפשר תנועה מהירה ובטוחה יחסית לאופנוע על הכביש ושלושת הגלגלים – יחד עם מנגנון ההטיה המשוכלל – אמורים להבטיח זאת. הייצור ה"סדרתי" יהיה "מוגבל" – לא הובהר עד כמה, וכל יחידה תימכר במחיר של כ-21,000 יורו באירופה.