האונדליוס, שתיחשף מעל לבימות תערוכת פריז בעוד כשבועיים, יכולה לרמוז כיצד ייראה המיניוואן העתידי של היצרנית הצרפתייה (או שלא...), וכמו כל דבר עם גלגלים שמביט אל העתיד, גם כאן תימצא פינה הירוקה בהרחבה. במקרה דנן מצוידת המכונית המגודלת לשישה (4.8 מ' אורכה, 2.0 מ' רוחבה ו-1.6 מ' גובהה לשם הפרופורציה, קרוב מאוד לממדי האודי Q7) בהינע היברידי המשלבת מנוע טורבו-דיזל חזק מאוד בנפח 2.0 ליטר (205 כוח-סוס) עם צמד מנועים חשמליים בעלי הספק של 27 כוח-סוס כל אחד. מנוע הדיזל מעביר את כוחו אל כל הגלגלים באמצעות גיר אוטומטי-רובוטי בעל שבעה הילוכים. הביצועים מרשימים, בעיקר לנוכח הממדים מחד ונפח המנוע הנמוך יחסית מאידך: התאוצה מעמידה ל-100 קמ"ש אמורה להתרחש תוך 7.8 שניות ופליטת ה-CO2 לא תעבור את ה-120 גרם לק"מ.

השם אונדליוס, אגב, הוא שילוב של onde גל בצרפתית ו- Heliosאל השמש במיתולוגיה היוונית. העיצוב אמור להשלים את התמונה עם קווים "גליים" זורמים, רכות ועוד כמה 'יציאות' מעניינות, דוגמת הסרח העודף הארוך מאחור, דלתות "כנפי השחף" הרחבות, החזית המעניינת, החלק האחורי המוזר וכו' עיניכם הרואות.

ההינע ההיברידי, מערכת המדוממת את המנוע בכל עצירה ומתניעה אותו מחדש עם הלחיצה על דוושת התאוצה יחד עם מקדם גרר נמוך של 0.29Cd אמורים לעזור לצריכת דלק נמוכה במיוחד שעל-פי רנו עומדת כאן על 35 ק"מ לליטר!

בפנים פאר והדר, הכוללים מושבים נפרדים עם מסך "נופל" מהתקרה לכל נוסע ויכולת למושבים האחוריים להיבלע ברצפה, ליצירת משטח הטענה/מעבר חלק ושטוח. מסך המגע המרכזי מעביר לא רק את כל המידע הנדרש משפע מערכות הרכב אלא גם צילומי מצלמות צד ואחוריות, לפי הדרישה, המחליפות מראות קונבנציונליות.