אומנם היא צפויה להיחשף רשמית רק בקיץ, אך כבר כעת החלו להסתובב ברשת תמונות ואיורים של קיה סראטו הבאה. נכון, קיה סיד היא למעשה זו שהחליפה את הסראטו, אולם בחלק מהשווקים המשפחתית של קיה ממשיכה לככב.מבט בתמונות יגלה כי הדור הבא של הסראטו שואב לא מעט סממנים מאחד מדמי הקונספט האחרונים של היצרנית, קיה 'קופ' (Koup). זו הוצגה בתערוכת ניו-יורק האחרונה והציגה מראה של מכונית קופה. רוצים דוגמא לדמיון בין בדגם הקונספט לטיזר של הסראטו? בבקשה, הביטו בחרטום, בתצורת הפנסים, בכפלי הפח מעל קשתות בתי הגלגלים או בקו המותניים – אין צורך בדמיון מפותח כדי לזהות את הרמיזות שהופיעו בקונספט במקור.
לעת עתה קיה אינה חושפת מידע בכל הנוגע למשפחתית החדשה. אנחנו נוכל לספר כי מקורות שונים מציינים כי יתכן ובחרטומה לצד מנועי ה-1.6 ו-2.0 ליטר הקונבנציונלים נמצא גם מנועים מוגדשים. ושוב נחזור ל'קופ' קונספט שהציגה מנוע 2.0 ליטר חדש מסדרת 'ת'טא' של יונדאי/קיה בתוספת הזרקה ישירה ומגדש-טורבו מסוג טווין-סקרול. הספקה של זו עמד על לא פחות מ-290 כ''ס.

מ'טלקאר', יבואנית קיה, נמסר כי לעת עתה הסראטו החדשה אינה מיועדת להגיע לאירופה, אלא לשווקים אחרים כמו ארה''ב. אם תוכניותיה של קיה העולמית ישתנו, הם ישקלו את יבוא המכונית בחיוב.