לפני כחודשיים ציינו את ההתעוררות המאוחרת של סיטרואן להציג מתחרה בסגמנט מיניוואן מבוסס סופרמיני.כעת, ולקראת תערוכת פריז, מציגה סיטרואן פרטים ותמונות נוספים של המכונית.
 
כזכור, העיצוב אינו מזכיר את ה-C3, אלא קרוב יותר ל-C4 פיקאסו כאשר המכונית חולקת חלק ממרכיביה עם האחות, הפיז'ו 207. העיצוב הקופסתי מרמז כמובן על ניצולת פנים גבוהה אולם המכונית אינה נתפסת כריבוע חסר חן. תא המנוע הקצר מתחיל בזוג פנסים "מחייכים" ותא המטען "נחתך" באופן מאונך יחסית כדי למקסם שטח המטען.
ממדיו של הרכב מבטיחים את ניצולת הפנים הגבוהה שהעיצוב מאפשר. ממד הגובה צמח מ-1.52 ל-1.62 מטרים, האורך גדל מ-3.85 ל-4.08 מטרים, כאשר הצמיחה ברוחב צנועה יותר עם 5 ס"מ ל-1.73 מטרים. נפח המטען גדל אף הוא ל-500 ליטרים מתחת למדף כאשר כל המושבים במקומם. נפח תא מטען (המכיל מדף מתכוונן בעל שני מצבים) ושטחו של תא הנוסעים הם הגדול בקטגוריה, על פי סיטרואן. כפי שנהוג בקטגוריה, מפזורים ברחבי התא תאי אחסון קטנים כגדולים כאשר תא הכפפות ממוזג. ליושבים מאחור מדפים נשלפים על גב המושבים הקדמיים. מרווח הכתפיים הנו 1.40 מטרים מקדימה ו-1.43 מטרים מאחור, שוב, הגדול בקטגוריה.
 
המושבים האחוריים נעים קדימה-אחורה בנפרד, מתקפלים קדימה ובפיצול ויוצרים כצפוי משטח הטענה שטוח ו-1,506 ליטר פנוים להטענה. המושב הקדמי-ימני מתקפל אף הוא. אופציית הגג הפנורמי תאפשר שטח זכוכית של כ-4.54 מטרים אווריריים.
כל המכוניות תגענה עם הגה מוגבר חשמלית עם כוונן עוצמת הגברה בהתאם למהירות המנוע וזוית הפניית ההגה. מבחינת בטיחות הרכב ABS ,EBD, קדם מותחנים לחגורות והתקן איזופיקס למושבי בטיחות הן מערכות סטנדרטיות כמו גם הגה קורס בשעת תאונה אולם ESP דורש תשלום נוסף וכך גם כריות האוויר כאשר ניתן יהיה להגיע עד שש כריות אויר למול ארבע כסטנדרט.
ה-C3 פיקאסו תתגלגל על חישורים 15 או 16 אינץ', תלוי ברמת הגימור. ניתן יהיה לבחור בין שני מנועי בנזין, 1.4 לטרים VTi עם 95 כ"ס ו-1.6 ליטרים VTi עם 120 כ"ס, ושני מנועי דיזל בנפח 1.6 ליטרים, עם 90 ו-110 כ"ס. גרסאות הדיזל פולטות 125-130 גרם Co2 לכל ק"מ, הנמוך בקטגוריה.
זוהי הגרסה השלישית במשפחת ה-C3, מצטרפת לסופרמיני ולפלוריאל כאשר הסופרמיני עתידה להיות מוחלפת במהלך שנה הבאה או תחילת 2010.