כאשר סיפרנו לכם על הצגת 207, הוזכרה שם גם גרסה מעניינת, 1.6 ל' עם מגדש טורבו. עכשיו מפרסמים בפיז'ו כי החל מאוקטובר הקרוב יתחילו למכור את הגרסה הספורטיבית הראשונה של ה-207, ה-GT.המנוע הוא תוצר של שיתוף הפעולה בין פיז'ו סיטרואן וב.מ.וו, נפחו 1.6 ל' והוא מספק 150 כ''ס ב-5800 סל''ד (ולחשוב שהונדה הצליחו להוציא 10 כ''ס יותר, ללא מגדש, בשנות ה-90 המוקדמות) אך הנתון המעניין הוא המומנט, 25 קג''מ שזמינים החל מ-1400 סל''ד נמוכים במיוחד. הכוח עובר לגלגלים הקדמיים דרך תיבת הילוכים ידנית בעלת חמישה יחסי העברה. 100 קמ''ש מושגים תוך 8.7 ש', שהם חצי שניה לאט יותר מהמתחרה המוגדשת מבית VW, הפולו GTI (עם מנוע 1.8 מוגדש והספק זהה). מבחוץ ניתן לזהות את ה-GT בקלות בזכות חישוקי ה-''17 המגודלים, ומבפנים יבדילו דוושות אלומיניום ומושבים משולבי עור את הגרסה הבכירה (כרגע) מהשאר. אלו מכם המעונינים בגרסה החזקה ביותר של ה-207 יצטרכו להמתין ל-RC, שככל הנראה תשתמש באותו המנוע אך תציע הספק (משוער) של 180 כ''ס, גרסה זו צפויה בתחילת השנה הבאה.