לאחר שגרסאות הסדאן וה-5 דלתות של 'אינסיגניה' (INSIGNIA) נחשפו באפריל השנה, ציפינו להופעת גרסת הסטיישן של אופל. ואכן, היצרן הגרמני לא מחכה לתערוכת פריז ומשחרר תמונות רישמיות של גרסת הסטיישן הזוכה לכינוי 'ספורטס-טורר' (Sports Tourer).
כמו בשאר אחיותיה, גם כאן נמצא כי העיצוב החיצוני הרמוני וזורם, אולם שלא כמותן אורכה של המכונית צמח בשמונה ס''מ. כולם אחרי הסרן האחורי ומטרתן אחת – שיפור יכולת נשיאת המטען. סה''כ אורכה של האינסיגניה עומד על 491 ס''מ, ונפח תא מטען מטה את הכף ב-540 ליטר (לפני קיפול המושבים). כאמור, בסיס הגלגלים בין 274 הס''מ לא השתנה וכך גם העיצוב הפנימי הזהה לכל הגרסאות (שברוח עידן האינטרנט היום, נחשף בשלב מאוחר יותר).עיצוב נאה לאחות הסטיישנית במשפחהמבחר המנועים (כבכל אחיותיה) כולל חמישה מנועי בנזין; שלושה אטמוספריים: 1.6 ליטר (115 כ''ס), 1.8 ליטר (140 כ''ס) ו-V6 בנפח 2.8 ליטר (260 כ''ס); וזוג מנועי טורבו-בנזין: 1.6 ליטר (180 כ''ס) ו-2.0 ליטר (200 כ''ס). גרסאות הדיזל תוצענה עם מנוע 2.0 ליטר בשלושה הספקים שונים בין 110 כ''ס ל-150 כ''ס, ועם מנוע V6 בנפח 2.9 ליטרים המייצר 250 כ''ס. גרסאות הנעה כפולה ככל הנראה תוצענה בעתיד אולם לעת עתה, לא נראה שגרסת OPC חמה תמצא דרכה לגרסת הספורטס-טורר. מצד שני, ניתן לסמוך על הופעת גרסה חסכונית ונקיה יחסית לדגם זה, כבר בקרוב.
שיווקה של אינסיגניה בגרסת הסדאן וה-5 דלתות יחל באירופה בתקופה הקרובה כאשר גרסת הסטיישן תגיע לאולמות התצוגה כחצי שנה מאוחר יותר – אביב 2009. אלינו צפויה אינסיגניה להגיע בתחילת השנה הבאה, בגרסת הסדאן בלבד.