בקוניגסג כבר עובדים במרץ – למעשה מזה כשנתיים – על אבטיפוס מעניין של סדאן ספורטיבית, מפוארת ומהירה ביותר שתהווה אלטרנטיבה יקרה לסדאן-ספורטיביות הצפויות של פורשה (פנמרה) ואסטון-מרטין (רפיד). יצרנית מכוניות העל השבדית שחררה מידע לא רשמי זה מתוך כוונה להשיג מימון ותקציבי פיתוח נוספים ממשקיעים חיצוניים בכדי להרים את הפרויקט, שלמעשה יכפיל את מספר הדגמים המיוצרים על-ידה מאחד לשניים...הכיוון העיקרי אליו פונים בקוניגסג להשגת אותו המימון הוא מדינות המפרץ, שם נמצאו כבר לא מעט חובבי המותג שגם רכשו אי-אלו מכוניות עד כה.
ועל מה מדובר? המידע המודלף – מן הסתם לא במקרה, כאמור – מדבר על מכונית 4 דלתות, ככל הנראה עם 4 מושבים בלבד, שתצויד במנוע V8 עם 700 כוח-סוס (!) שתיחשף במסגרת תערוכת הרכב של ז'נבה ב-2010 עם כוונות להתחיל בייצור הסדיר שנה מאוחר יותר. המכונית נמצאת כבר כדגם מוקטן מחימר ועומדת בפני השלב הבא – בניית אב-טיפוס נוסע.
הסדאן-על המתוכננת תיבנה ברובה מסיבי פחמן והמנוע יהיה שונה מהמנוע המוכר מה-CCX. אין בידינו כרגע מידע נוסף לגבי מקור אותו מנוע והאם הוא יהיה מפיתוח עצמי או מספק חיצוני. הביצועים הצפויים – כך הודלף – אמורים לקבוע סטנדרטים חדשים עם שאיפה לנתון מהירות מרבית של 350 קמ"ש.
בניגוד ל-CCX על גרסאותיה השונות, בכוונת קוניגסג להפוך את הסדאן הספורטיבית המתוכננת למקור ההכנסה העיקרי של החברה, עם כמויות מכירה נאות – לבטח הרבה מעבר ל-35 יחידות CCX הנמכרות כיום מדי שנה והמתוכננות להימכר מדי שנה גם בעתיד. המחיר צפוי להיות נמוך במקצת ממחיר ה-CCX – המתחיל בכ-650,000 דולר בארה"ב.
מקורות המידע אודות המכונית המתוכננת מדברים על מכירת כ-80 יחידות בשנה, כאשר רובן ככולן תתחלקנה בין השוק האמריקני לשוק האסיאתי (נסיכויות המפרץ ומזרח אסיה).