שיטתם של היצרנים הסיניים ליצר על בסיס העתק/הדבק כבר נצפתה בעבר עם מכוניות דמויות המיני, סאניונג מוסו, ניסן נוט, טויוטה יאריס, מרצדס סמארט ועוד. חלק מהיצרניות החליטו לנקוט בהליכים משפטיים כנגד התופעה כדוגמת ב.מ.וו שמנעה את שיווקו של SUV סיני הדומה באופן בולט ל-X5. כעת, מגיעה תורה של פיאט לעמוד בפרץ המגיע מהמזרח.
לחברת גרייט-וול (Great Wall Morots) מכונית מיני בשם 'GWPeri'. זו מזכירה באופן בולט את הפנדה של פיאט. לא מאמינים הביטו בתמונות. פיאט אשר הביטה בתמונות מקרוב לא היססה, ובמטרה למנוע את שיווק המכונית, תבעה את היצרנית הסינית (באיטליה ובסין).החיקוי הסיני של גרייט-וול לאחרונה בתי המשפט הביעו את דעותיהם בסוגיה ופסקו כל אחד בנפרד; זה בהונג קונג דחה את התביעה של פיאט ואף חייב את היצרנית האיטלקית בהוצאות משפט על סך 1,300 דולר. לעומת זאת, בית המשפט בטורינו,איטליה, פסק לטובת פיאט. לפי החלטת בית המשפט, היה ואכן תיובא המכונית לאירופה, תיאלץ היצרנית הסינית לשלם קנס של כ-28 אלף דולר על המכונית הראשונה כאשר על כל מכונית נוספת יעמוד הקנס על 50 אלף דולר (לכל מכונית שתייבא).
קשה לנו לראות את היצרנית הסינית מתאמתת עם פיאט ומתחילה ביבוא המכונית לאירופה על בסיס החלטת בית המשפט הסיני. מכאן, שלפחות על פי החלטת בית המשפט האיטלקי, הוסר המוטיב הכלכלי לייבא החיקוי הסיני.