נכון, הארלי דייוידסון אינם יצרני מכוניות אולם גם האופנוע-פוב הגדול ביותר יעריך את היצרן האמריקני הוותיק – למעשה, יצרן האופנועים הוותיק בעולם.וכאשר הארלי דייוידסון מציג צמד אופנועים חדש, ועוד אחד מהם תלת גלגלי, אנו שמחים לעדכן.
ה-Rod Muscle, או בשמו המלא VRSCF V-Rod Muscle, מבוסס על מנוע מקורר המים של סדרת ה-V Rod 1,250 סמ"ק V Twin ומערכת ABS אופציונלית. עיקר השינויים כוללים עיצוב מחודש של הכנף האחורית כולל אור בלם משולב בכנף, צמד מפלטים, אחד בכל צד וצמיג אחורי רחב מידות, 240 מ"מ. זהו "אופנוע השרירים" בהיצע של הארלי ומחירו יהיה כ-17,200 דולר.
אבל, החדשה השניה – ה-Tri Glide – מעניינת הרבה יותר; זהו בהחלט מוצר יוצא דופן עבור החברה השמרנית שלמרות עבר עשיר בתחום, לא נראה יוצא את שערי המפעל מזה עשרות שנים. מדובר בדגם התלת גלגלי הראשון של החברה – המיועד למטרות הנאה ופנאי; בעבר יצרה הארלי דייוידסון כלים בעלי 3 גלגלים אך אלו יועדו בעיקר לצבא, לרשויות הדואר, לצורכי שירות דרכים או למשטרה. שוק הסבת אופנועים – הארלי דייוידסון בפרט – ל'טרייקים' (הכינוי לאופנועים בעלי 3 גלגלים בארה"ב) הנו שוק רווחי והגדל בהתמדה, ובהארלי החליטו שבעצם אין סיבה לא להציע אופנוע "מוסב" שכזה מבית. כבסיס משמשת שילדת ה-Electra Glide Touring שחוזקה והוסבה לייעודה החדש, ובעזרת שימוש בדיפרנציאל אחורי יחד עם מתלה אוויר ותיבת ששת ההילוכים מקווה החברה להשיג נתח במכירות הגואות של תלת אופנועים בארה"ב. מחירו כ-30,000 דולר, תוספת של כ-2,000 דולר לדגם הדו גלגלי ה"נורמלי". אם תרצו – יש גם רוורס (מבוסס על מנוע הסטרטר) שיגבה מכם 1,200 דולר נוספים.