על חברת טסלה האמריקנית כבר שמעו כולם, אבל היא לא היחידה שהולכת לכיוון החשמלי-ספורטיבי. חברה בריטית בעלת השם המקורי Lightning Car Company (כאילו, לייטנינג = ברק, כן? חשמלי, כזה?) נמצאת בשלבים מתקדמים – כך היא אומרת – של פיתוח מכונית ספורט בשם לייטנינג GT. השם לפחות יותר מוצלח מטסלה, אם תשאלו אותנו, וגם השאיפות יותר יומרניות: הנתונים הטכניים מדברים על ארבעה מנועים חשמליים בגלגלים, כל אחד בעל הספק של 120 קילוואט. יחד זה יוצא 650 כ''ס בערך (!), שמאפשרים האצה מעמידה ל-60 מייל/שעה בתוך 4 שניות.לא מדובר על חלומות באספמיה – מנועים אלו כבר הותקנו במספר כלי רכב חשמליים נסיוניים, וגם וולוו בחרה במנועי-גלגל מאותו מקור עבור הקונספט ReCharge מתערוכת פרנקפורט האחרונה. החשמל מסופק על-ידי המילה האחרונה במצברים, מתוצרת חברת הנאנו-טכנולוגיה Altairnano. מצברים אלו – המכונים על-ידי לייטנינג ''נאנו-סייף'' – מצטיינים באורך חיים מופלג, רמת בטיחות גבוהה ובעיקר – טעינה סופר-מהירה: באמצעות מטען חיצוני יעודי, הם יכולים להטען ל-95% מקיבולתם בתוך 10 דקות בלבד!
פרט לצד החשמלי, הלייטנינג GT היא מכונית-ספורט אקזוטית לכל דבר. בסיס הגלגלים הוא 2.59 מ', האורך 4.44 מ', הרוחב 1.94 מ' והגובה – 1.20 מ' בלבד. המרכב העשוי שילוב של קוולאר וקרבון, יש מיתלי עצמות עצה כפולות בכל הפינות, צמיגי 245/40 על חישוקי ''20, וכמובן – אפשרות תפירה לפי דרישות הלקוח.
החברה מספיק בטוחה בעצמה כדי לקבל הזמנות עם מקדמות כספיות (של 15,000 ליש''ט, אגב), כשהמכוניות הראשונות אמורות להמסר ב-2009.