אנשי UMI, יבואנית מותגי ג'נרל מוטורס, מתכוננים במרץ לאחת השנים החשובות ביותר בתולדות שברולט בישראל. עבור המותג האמריקני- גלובאלי תהיה 2009 שנה חשובה מאין כמוה עם כמה שינויים מעניינים ביותר להיצע.
את אות הפתיחה למסע החידושים ייתן בתחילת 2009 שיווק ה'טראוורס' הגדול (שחולק פלטפורמה עם ביואיק 'אנקלייב'). זה יגיע עם מנוע ה-3.6 ליטר, בגרסאות של 7 ו-8 מקומות ויתמקם מעל ה'טריילבלייזר' (ששיווקו ימשך בינתיים). מחירו של הטראווס צפוי לנוע סביב ה-300 אלף שקלים.קאמארו – באה להחיות את מסורת מכוניות השרירים האמריקניתאבל באביב של אותה שנה יפתח היבואן באחד המהלכים החשובים בתולדותיו, עם תחילת ייבואה של ה'קרוז' שתחליף את האופטרה הוותיקה. מדובר ברכב גלובאלי על פלטפורמה חדשה שפותחה כבר על ידי ג'נרל מוטורס (ולא דייהו המנוחה). המשפחתית החדשה תיוצר בכמה מקומות בעולם כאשר בארצות הברית היא מתוכננת ולהחליף את הקובלט (שבשעתו החליף את הקאווליר שגם נמכרה במחוזותינו). לארץ היא תגיע בתחילת הדרך מקוריאה, אך ירון גורטלר, סמנכ''ל UMI, אינו פוסל אפשרות שבהמשך היא תגיע ממכסיקו. קרוז תגיע עם מנוע 1.6 ליטר ותיבה אוטומטית בהתאם לטעם הישראלי וגורטלר שכבר נהג ברכב מלא בציפיות. ''עד עכשיו התחרינו בחלק הפחות גבוה של קבוצה 2,'' אמר גורטלר, ''אבל הרכב החדש ישים אותנו בליגת-העל – היישר מול טויוטה ומאזדה''. המחירים יהיו פחות זולים מבעבר אבל מאוד תחרותיים. בהמשך הדרך תגיע גם גרסה קומפקטית של המכונית.

אבל הקצפת בעוגה המוטורית ב-2009 היא 'קאמארו' החדשה שהיבואן נחוש להביאה כדי להוסיף פלפל נחוץ לדימוי שהפך עממי מדי. היא תגיע עם מנוע בנפח 3.6 ליטר (300 כ''ס) ותיבה אוטומטית עם שישה הילוכים. הקופה המעניינת, שבאה להחיות את מסורת מכוניות השרירים האמריקנית, נחשפה לפני שנתיים וחצי כמכונית תצוגה, וזכתה לאהדה רבה שהביאה אותה לפס הייצור. העובדה שמדובר בקופה גדולה עם ארבעה מושבים, ומחיר לא מאיים – פחות מ-300 אלף שקלים – מכניסה את הקאמארו לגומחה פנויה לגמרי בשוק המקומי וגוררת את גורטלר להאמין שניתן יהיה למשוך אליה קהל מתחום הפנאי היוקרתי. הגעתה תהיה בתזמון מושלם כדי לחזק את הקרוז החדשה ואת המותג בכלל.