אחרי שרק שבוע שעבר דיווחנו על מצבה הטוב של אודי (וגם של ב.מ.וו), מודיעה קבוצת פלוקסווגן כולה על נתוני שיא ברבעון הראשון של 2008. לא פחות מ-3.27 מיליון כלי רכב מכרה היצרנית ברחבי העולם – עליה של 5.8 אחוזים לעומת נתוני חציון הראשון של 2007.1,300 נהגים מהירים חדשיםבין השווקים הבולטים ניתן למנות את סין עם עליה של 23.2 אחוז (ולראשונה יותר מ-500 אלף כלי רכב), ברזיל בה צמחו המכירות ב-21.8 אחוז, אוקראינה עם 46.9 אחוז (כ-51 אלף כלי רכב) ומרכז אירופה ומזרחה עם 18.7 אחוז. השוק האירופאי הגדול ביותר עבור פולקסווגן הינו השוק הרוסי בו מכרה היצרנית כ-59 אלף כלי רכב – עליה של 62.3 אחוז לעומת נתוני 2007. עם זאת, השוק ההודי הוא זה שהציג את שיעורי העלייה הגבוהים ביותר – 69.2 אחוז (כ-10,000 כלי רכב במהלך התקופה). בשוק הביתי בו חשיבות יוקרתית רבה, עלו המכירות ב-3.7 אחוזים (534 אלף כלי רכב).

כצפוי, מבין שחקניות הקבוצה, פולקסווגן הינו המותג הנמכר ביותר עם עליה של 5.8 אחוזים ל-1.9 מיליון כלי רכב. במקום השני נמצא את אודי (כפי שכבר דיווחנו) עם עליה של 1.4 אחוזים ל-516 כלי רכב ושלישית סקודה (17.9 אחוז ו-367 אלף כלי רכב). סיאט סוגרת את הרשימה, אך בניגוד למגמה הקבוצתית, מציגה ירידה של 7.5 אחוזים ל-206 אלף כלי רכב. ייתכן והתכנית התלת שנתית עליה דיווחנו לאחרונה, תסייע למותג להשיג מכירות רבות יותר.
בתחום רכבי היוקרה והעל של הקבוצה, בנטלי מכרה 4,700 מכוניות, למבורגיני 1,300 מכוניות (עוד חציון שיא עבור המותג בעל השורשים האיטלקים), ובוגאטי עם לא פחות מ-35 מדגמי הווירון.
להבדיל מב.מ.וו., הקבוצה ממשיכה המומנטום החיובי גם ביוני עם עליה של 2.4 אחוזים בחודש זה בהשוואה לשנה שעברה.

אין להקל ראש בהישגיה של החברה אשר מצליחה להגדיל מכירותיה בשוק מתכווץ. בפרסום לבורסה הודיע דטלף ויטינג (Witting) מנהל הייצור, כי בטווח הקצר צופה החברה כי העגמומיות בשוק תמשך. עם זאת הוסיף כי בזכות מגוון דגמיה (כולל השתלטת על יצרנית המשאיות סקניה), היצע במרבית טווחי המחיר (בניגוד למרצדס ולב.מ.וו. למשל), נוכחותה בשווקים מתפתחים והחלטות אסטרטגיות של החברה, קבוצת פולקסווגן תצלח תקופה קשה זו בהצלחה.