בקבוצת 'מכשירי תנועה', יבואנית דודג', בהחלט לוטשים עיניים כלפי העתיד ומצפים לדגמים שיפנו היישר למרכז השוק המקומי ומאסת המכירות הגדולה. ''המגמה בקרייזלר היא שכלי הרכב של דודג' יכנסו גם לרמת המחיר של 150 אלף שקלים ומטה. הכוונה של היצרן היא להיכנס לתחומים הקטנים היותר של מנועי 1.6, 1.8 ליטר ואף למטה מזה.'' כך סיפר לנו צבי נטע יושב ראש מכשירי תנועה בעת השקת הג'רני. לפי נטע, קרייזלר שואפת לייצר דרך חטיבת דודג' מכוניות קטנות וזולות יותר מהקיים כיום, ואף שואפת להציג מספר דגמים עממיים מאוד מעניינים עד 2010.החשובה מבחינה זו לשוק הישראלי היא כמובן מכונית 1.6 ליטר משפחתית אשר תתבסס (כמו הקאליבר והאוונג'ר) על פלטפורמת מיצובישי לאנסר. מכונית זו תהיה דומה מבחינת המידות ללאנסר וברור שהיבואן מחכה לה בכיליון עיין.
עוד קודם לכן צפויה דודג' להציג את המכונית הקטנה שלה, שעשויה להראות דמיון גדול להורנט התצוגתית מ-2006. נראה שהמכונית הקטנה תיוצר על ידי ניסן ביפן ותגיע לאירופה לקראת 2010 וזאת כחלק מהסכם רחב יותר שחתמה קרייזלר עם היצרן. מכונית זו אמורה להשתמש בפלטפורמת הקליאו-מיקרה-טידה של רנו-ניסן, להציע דימוי אופנתי ביותר (משהו בסגנון המיני) ותג מחיר שאינו זול.
בנוסף, שיתוף הפעולה עם צ'רי הסינית לייצור מכונית עממית יותר, נמשך; ואולם, לפי נטע, עדיין לא ברור אם מכונית זו תהיה מאוד זולה והאם תשווק באירופה. בכל מקרה, נטע אופטימי ומאמין שב-2010 יהיה פוטנציאל המכירות של דודג' בארץ גדול בהרבה.