זוכרים את הפאג'רו ספורט? היה זה מעין רכב-פנאי לעניים, למעשה לא הרבה יותר מטנדר מגנום סגור עם בסיס גלגלים מקוצר. בחלק משווקי חו''ל הוא זכה לכינוי צ'לנג'ר. ובכן עכשיו מחזירה מיצובישי את השם הזה מן העבר, על אותו בסיס רעיוני: רכב-פנאי קשוח יחסית על הבסיס המכני של הטנדר L200 הנוכחי, המוכר לנו כהאנטר.תזכורת: כך נראה הדור הקודםכך אנו מניחים, על כל פנים, למרות שמיצובישי אינה מצהירה זאת במפורש. כמו בעבר (ובניגוד לפאג'רו מאז דור ה'קינג') יושב הרכב על שילדת-סולם חסונה; הממדים לא נמסרו אולם הספורט החדש יציע – בחלק מהשווקים – מקום ל-7 נוסעים ב-3 שורות כאופציה לסידור הרגיל של 5 מושבים ב-2 שורות. המנועים יהיו דיזל 2.5 ל' ו-3.2 ל', או בנזין V6 בנפח 3.5 ל'. מערכת הנעה סופר-סלקט המוכרת אחראית להבאת הכוח לארבעת הגלגלים.
הפאג'רו ספורט החדש מיועד בעיקר לשווקי מזרח-אירופה, דרום אמריקה, המזרח התיכון ואוקיאניה, כאשר בחלק מהמקומות הוא יכונה – כמו קודמו – צ'לנג'ר, בדרום אמריקה יכונה מונטרו ספורט ובאמריקה הלטינית – נאטיווה. הוא לא ימכר בארה''ב, מרכז ומערב אירופה וגם לא אצלנו. הצגת הבכורה מיועדת לתערוכת מוסקבה הקרובה, בסוף אוגוסט. רוסיה היא אחד השווקים החשובים עבור הדגם.