בצעד מפתיע (ואולי לא?) הודיעה קבוצת הראלי הרשמית של מיצובישי, רפסול מיצובישי ראליארט, על מעבר להנעת דיזל ברכבי הפאג'רו-אבולושן הכל-יכולים. המכוניות ששלטו בדאקאר ברציפות בחמש המהדורות האחרונות מקבלות מנועי דיזל V6 בנפח 3.0 ל' כבר השנה: הופעת הבכורה תערך בסוף שבוע זה בראלי מרכז אירופה (אחד האירועים שנועדו למלא את החלל שהותיר ביטול ראלי דאקאר). הירושי מסואוקה הוא זה שינהג בפאג'רו-אבולושן-דיזל בטבילת האש התחרותית. המנוע פותח ביפן, בעל עוקת שמן יבשה (Dry Sump) ומפיק 260 כ''ס, עם מומנט מירבי של 66.3 קג''מ (!). תיבת הילוכים סקוונסיאלית מתוצרת ריקארדו בת 5 מהירויות מעבירה את הכוח.תיכף רואים שזה דיזלהמעבר לדיזל, אומרת מיצובישי, הוא חלק מיוזמה ''ירוקה'' של קבוצת רפסול-ראליארט, שמטרתה להביא לגישה ידידותית-לסביבה בתחום הספורט המוטורי. מה שברור הוא שמיצובישי מצטרפת בכך לשתי קבוצות מובילות אחרות בראלי, פולקסווגן ו-X-רייד/ב.מ.וו, שמשתמשות מזה זמן במנועי דיזל. בכך גם פחות או יותר מובטח נצחון בכורה בדאקאר למנוע דיזל בשנה הבאה.
ראלי מרכז אירופה יצא לדרך מבודפשט בהונגריה ביום א' הקרוב, ה-20 לאפריל, יעבור דרך רומניה ויחזור להונגריה, שם יסתיים ב-26 לחודש אחרי 2,600 ק''מ (מתוכם 1,100 ק''מ בקטעי ספיישל מדודים).