לאחר ארבע שנים בשוק ומתיחת פנים קלה ב-2006, עוברת הלוגאן מתיחת פנים משמעותית של אמצע החיים. חיצונית שומרת הלוגאן על החזית המזוהה של המותג הרומני שבשליטת רנו. מלפנים יחד עם הסמל החדש של החברה, הועמק כונס האוויר והוגדלו הפנסים הקדמיים. מאחור, להשלמת השינוי, עודכנו יחידות התאורה, מכסה תא המטען והפגוש.

איכות החיים בתוך הרכב עברה שדרוג גם כן עם דשבורד דומה לשל הדאצ'יה 'סנדרו' בעלת חמשת הדלתות. בנוסף, שודרגו הפקדים בקונסולה המרכזית, הוחלפו חיפויי הדלתות, גלגל ההגה מתכוונן כעת גם לגובה ומגוון הריפודים שונה. בגרסאות המאובזרות יוצעו בלוגן גם פנסי ערפל, חישוקים קלים, פסי ניקל בחזית ומאחור ועוד.

מכנית הלוגאן המחודשת מעט גדולה מקודמתה עם תוספת של ארבעה ס''מ לאורך הכללי – 429 (425 ס''מ בעבר) ותוספת של שבעה ס''מ למפסק הסרנים. שאר מידותיה של המכונית לא השתנו (263 ס''מ לבסיס הגלגלים, 174 ס''מ לרוחב ו-152.5 ס''מ לגובה) וכך גם בכל האמור לנעשה תחת מכסה המנוע. היצע מנועי הבנזין כולל שלוש יחידות לבחירה: 1.4 ליטרים (75 כ''ס), 1.6 ליטר (90 כ''ס), ו-1.6 ליטר (16 שסתומים ו-105 כ''ס). היצע יחידות הדיזל כולל: 1.5 ליטר אטמוספרי (70 כ''ס) ו-1.5 ליטר מודגש (85 כ''ס).

טווח המחירים באירופה נע בין 7,600 יורו לגרסת הבנזין הבסיסית ועד 12,800 יורו עבור גרסת הדיזל החזקה והמפוארת ביותר. שיווקה באירופה יחל בספטמבר 2008. אלינו, כפי שהצהירו אנשי קרסו בעבר, היא לא תגיע.