פרארי ערכה בשבוע שעבר השקה שקטה. שקטה במובן שאף רעש מנוע לא נשמע ברקע שכן נשיא החברה, לוקה די מונטזמולו (Montezemolo) חנך קומפלקס חדש שמרכז תחתיו את משרדי ההנהלה, מרכז לוגיסטי וייצור, מכללה ומסעדות (לרווחת העובדים). הקומפלקס החדש הבנוי מסדרה מודרנית של מבנים, מכונה 'Formula Uomo' (נוסחה אנושית באיטלקית), נבנה במשך עשור ועלותו נאמדת בכ-200 מיליון יורו.

ייחודו של "הכפר" (שמו של המרכז לפי אנשי פרארי) הנו ההקפדה הרבה על איכות חייהם של העובדים. כך למשל מבחוץ שולט הצבע הירוק – במדשאות ובגנים הפורחים שנשתלו ליצירת האווירה הפסטורלית, בפנים שולט הצבע האדום (כמובן) ולא רק במדי העובדים. אבל פרארי לא רק מציגה מבנים מודרניים ומקום נעים לשהייה, שכן עובדיה זכאים הטבות נוספות, למשל: בדיקות רפואיות חינם לעובדים ולמשפחותיהם, הלוואות מסובסדות, השתתפות בשכר לימוד ועוד.

בנוסף, מודיע היצרנית על תחילת הפקתו ומכירתו של 'מגזין פרארי' (Ferrari Magazine). זה יופק רבעונית בשפה האנגלית ויישלח ל-30,000 לבעלי מכוניות החברה בכל העולם. המגזין יתרכז בנושאי אופנה, תרבות ועיצוב בהקשר לעולם מכוניות פרארי ויככבו בו כותבים דוגמת מייקל שומאכר, לוקה די מונטזמולו, עובדי חברה אחרים כמו גם עיתונאים מוערכים.

אם אינכם נמנים עם בעלי מכוניות פרארי, אל דאגה; תמורת 250 יורו תזכו למנוי שנתי. רק כדאי שתדעו כי מלאי המנויים ל"פשוטי העם" מוגבל. למעוניינים במנוי נא לשלוח דוא"ל לכתובת: [email protected].