מתיחת הפנים לפיז'ו 407 SW (הסטיישן) והסדאן הנה בהחלט מינורית, אך מצביעה על התקרבות למועד השקת המחליפה (שככל הנראה תיקרא 408), ככל הנראה מתישהו במהלך השנה הבאה, כדגם 2010.
בינתיים התבשרנו כי בגרסאות המלוטשות מוצע יותר כרום – כמו למשל הרשת בסבכה הקדמית, הפנסים מאחור הוחלפו ובפנים מובטחת ''נוחות משופרת'', כהגדרת היצרן, בקרת אקלים הופכת לסטנדרט וכך גם מערכת עזר לחניה.
שינויים מהותיים יותר נמצאים מתחת לחופת המנוע: מנוע הדיזל 2.0 ליטר קיבל עוד קצת הספק ועתה מציע 140 כוח-סוס ומבטיח לעמוד בתקני זיהום האויר המחמירים Euro 5 ומבטיח צריכת דלק ממוצעת של כמעט 18 ק''מ/ליטר ופליטת CO2 של 150 גרם לק''מ. בנוסף, מצטרף מנוע חדש להיצע – ה-2.0 ליטר Bioflex הניזון מאתנול.