בסוף שבוע זה ישתתפו שלוש מכוניות פולקסווגן שירוקו במירוץ 24 השעות השנתי של נורבורגרינג, בקבוצה רשמית מטעם היצרן. תהיה זו טבילת-אש מוקדמת עבור הדגם החדש, שמטרתה העיקרית היא יחסי-ציבור. לרגל האירוע, ולכבוד מפגש פולקסווגן-אודי השנתי ב-Worthersee שבאוסטריה הנערך בימים אלו, הכינה פוקלסווגן גרסה חוקית לכביש וקרבית למהדרין של אותן שירוקו-מירוץ: GT24. בנוסף למנוע TFSI שמפיק 325 כ''ס משני הליטרים שלו, זוכה השירוקו לשינוי
דרמטי בהופעה (ומן הסתם בהתנהגות) בזכות הארכה משמעותית של 23 ס''מ, הרחבה
של כ-6 ס''מ (כדי לאפשר מפשקי גלגלים מורחבים בהתאם) והנמכה של 7.5 ס''מ.
בולמי הזעזועים המתכווננים מגיעים מתחום המירוצים, כמו גם חישוקי ה''18
המכילים דיסקים קדמיים ענקיים שבקוטר 362 מ''מ עם קליפרים בעלי 6 בוכנות.
תיבת ההילוכים היא DSG בת 6 מהירויות, עם שינויים ביחסי ההעברה וחיזוקים
מתבקשים; הדיפרנציאל מוגבל החלקה כדי לאפשר את הורדת כל אותם סוסים
לאספלט. תא הנוסעים ספרטני ונראה כשייך לרכב מירוץ לכל דבר; כל מה שאינו
נחוץ הוסר כך שנחסכו כמעט 180 ק''ג ממשקל המכונית, זאת למרות כלוב התהפכות
מלא. צמד מושבי רקארו עם רתמות מירוץ 5 נקודות מצמידים את הנהג והנוסע
למקומם. לוח השעונים מינימליסטי, המתגים המכניים מגניבים – ואת ההגה צריך
פשוט לראות, אין טעם לתאר. גם ההופעה החיצונית עושה לנו את זה.
כל זה, למרבה הצער, קיים רק במכונית-קונספט חד-פעמית ולא מיועד להגיע לייצור.
לא קונים רכב לפני שבודקים במימון ישיר
למסלול הלוואה אטרקטיבי השאירו פרטים ונחזור אליכם:
לכתבה זו התפרסמו תגובות
תגובה חדשה