אחד היתרונות של מכוניות היברידיות – כאלו המצוידות בהנעה חשמלית בנוסף למנוע הרגיל – הוא, כמובן, יכולתן לנוע בכוח המנוע החשמלי בלבד (למרחקים קצרים, ובמהירויות נמוכות). מעבר לחסכון הברור בדלק, פעולת המנוע החשמלי חרישית מאד ובכך תורמת להפחתת מפגע הרעש של תנועה עירונית צפופה.טויוטה פריוס. הלו, לא שומעים...אבל יתכן בהחלט כי המכוניות הללו פשוט שקטות מדי. לפעולה נעדרת-הרעש יש חסרון אחד ברור: משתמשים אחרים בכביש לא שומעים את המכונית ההיברידית כשהיא מגיעה, והדבר מהווה סכנה ברורה עבורם. הרשויות האמריקניות כבר נתנו את דעתם לענין – בעיקר מטרידה אותם בעייתם האמיתית של הולכי-רגל עוורים, אגב; על שולחנן נמצאת חקיקה שתדרוש סף-מינימום מסויים של רמת רעש למכוניות (כן, זה נשמע הזוי מעט גם לדעתנו). ובינתיים, דווחה בשבוע שעבר תאונה ראשונה הנובעת בדיוק מהבעיה הזו כאשר ילד בן 8 שרכב על אופניים במיניאפוליס שבמינסוטה נפגע מטויוטה פריוס. למרבה המזל האירוע הסתיים ללא פגיעות רציניות, והילד עצמו אחראי במידה רבה תאונה לאחר שהתפרץ לרחוב מבלי לבדוק אם הוא פנוי (למשטרה אין כל טענות כלפי נהג המכונית) – אך אמו אומרת, ובצדק, כי אם המכונית היתה מייצרת רעש כמו כל מכונית אחרת, כמעט ודאי כי הילד היה שומע אותה והתאונה היתה נמנעת.
בהקשר זה נציין כי הנריק פיסקר, הנמצא בעיצומו של תהליך פיתוח גרסת-הייצור של הפיסקר קארמה ההיברידית, הודיע לפני כחודשיים כי ישמיע רעש של טורבינת-סילון דרך רמקולים חיצוניים, על מנת לפתור את בעיית הדציבלים החסרים בעת פעולה עם מנוע חשמלי בלבד.