אוקיי, לא ממש בטמוביל, אבל בטח גם אתם רואים את הדמיון. בחודש אפריל 2007 נחשפה מכונית-קונספט איטלקית בשם קודטרונקה (Codatronca), שנראתה אז בעיקר כתרגיל עיצובי (וגם היתה קיימת כקבצי מחשב בלבד). אבל עכשיו הכריזה הסדנה המדוברת, Spadaconcept, כי הקודטרונקה מוכנה לייצור. הגרסה הסדרתית (עד כמה שניתן להגדיר אותה כך) תוצג בתערוכה האולטרא-אקסקלוסיבית Top Marques במונאקו, החל מה-24 באפריל.האנשים שנתנו לסדנת ספאדה את שמם הם ארקולה ספאדה, מעצב ותיק ורב-מעללים, ובנו פאולו. הקודטרונקה מצטיינת בעיצוב קיצוני, עם חרטום מחודד ומראה ייחודי לזנב, ממנו גם שואבת המכונית את שמה: משמעות ''קודה טרונקה'' באיטלקית היא ''זנב קצוץ''. סנפיר-הגב האנכי מיועד להזכיר את דגמי העבר שעיצב ארקולה ספאדה בשנות ה-60, וגם לספק יציבות כיוונית – לה נזקקת המכונית, מן הסתם, כאשר היא מתקרבת למהירותה המקסימלית של 340 קמ''ש. וזה עוד בגרסה הבסיסית, TS (טוריזמו ספורטיבו), הראשונה שתצא לשוק. המנוע מגיע משברולט קורבט Z06, בנפח 7.0 ל'; בגרסת ה-TS המנוע אטמוספירי, ומפיק מעל 600 כ''ס. גרסה קיצונית יותר, TSS, נמצאת בשלבי ניסויים ותושק גם היא עד סוף 2008, מבטיחה החברה. בהודעה לעיתונות אמנם אין התייחסות לנתוני ה-TSS אך בעבר דובר על הוספת צמד מגדשי-על למנוע, כשהתוצאה היא 700 כ''ס ו-127 קג''מ! גרסה זו אמורה להאיץ ל-100 קמ''ש בפחות מ-3 שניות, ולהגיע ל-355 קמ''ש.
משקלה של הקודטרונקה – על סמך הנתונים שפורסמו לקונספט – הוא 1,380 ק''ג בלבד; אורך המכונית הוא 4.76 מ', רוחבה 1.96 מ', הגובה הוא 1.24 מ' ובסיס הגלגלים – 2.685 מ'. אם הנתון הזה נראה לכם מוכר, הרי זה בשל העובדה שלא רק המנוע מגיע משברולט קורבט. הקודטרונקה משתמשת בפלטפורמת הקורבט על מנת לחסוך עלויות, ולכן נמצא כאן את אותם מיתלי עצמות-עצה-כפולות עם קפיצים יחודיים – קפיצי עלה רוחביים.
לצורך הייצור הסדרתי משתפת ספאדה פעולה עם מספר חברות איטלקיות אחרות בתחומים שונים של תעשיית הרכב, כולן ממוקמות בצפון איטליה באזור טורינו. חלק מהשמות אמנם לא ממש מוכרים אך לכולן מסורת ארוכה ועבר עשיר ברמה הגבוהה של הענף. ספארקו, פירלי ו-OZ יספקו מושבים, צמיגים וחישוקים.
התמונות המופיעות כאן, אגב, הן עיבודי-המחשב שפורסמו בשנה שעברה. אין עדיין תצלומים של המוצר האמיתי.