ניסאן פרסמה אתמול את תוצאותיה העסקיות ל-2007 (שנת המס היפנית מסתיימת בסוף מרץ) – והנתונים בהחלט חיוביים. קבוצת ניסאן (כולל מותג אינפיניטי) מכרה 3,770,000 מכוניות בתקופה המדוברת, גידול מרשים של 8.2%. מתוך הסך הכולל מכרה ניסאן מעל 3.6 מיליון מכוניות ובכך שמרה על מקומה החמישי הכללי בטבלת מותגי העולם, אחרי טויוטה, פורד, שברולט ופולקסווגן (ובפער קטן לפני הונדה). אפילו בשוק האמריקני הקשה חל גידול קל במכירות; באירופה גדלו המכירות בכ-18%. בשווקי יצוא כלליים (מחוץ לארה''ב ואירופה) נרשם גידול של 22%, והמכירות עברו לראשונה את קו המיליון. את ההצלחה הזו מייחסת ניסאן, בין היתר ל-11 דגמים חדשים שהשיקה ב-2007.סך ההכנסות עמד על 94.6 מיליארד דולר, כאשר הרווח התפעולי הגיע ל-6.9 מיליארד דולר – רווחיות נאה של 7.3%.
יחד עם הדיווח פרסמה ניסאן גם קווים כלליים לתכנית עסקית ל-5 השנים הבאות, המכונה ''ניסאן GT 2012''. משמעות האותיות GT הפעם אינה זו לה אנו רגילים: G משמעותה Growth, גידול, ו-T מייצג Thrust, דהיינו דחיפה או פריצה קדימה. הדגשים בתכנית הם על הנהגה והובלה בתחום האיכות, לא רק של המוצר עצמו אלא גם של השירות והניהול; הובלה בתחום כלי רכב נקיים (רכב חשמלי יושק בארה''ב וביפן ב-2010, וישווק ברחבי העולם בייצור סדרתי המוני מ-2012); וגידול שנתי בהכנסות של 5% במהלך חמש השנים המדוברות, בסיוע לא פחות מ-60 דגמים חדשים ו-15 טכנולוגיות חדשות שיובאו לשוק עד 2012. בשוק העולמי מתכננת ניסאן להגדיל את נוכחותה באמצעות הרחבת שווקי היעד של מותג אינפיניטי, השקת מכוניות עממיות גלובליות, ודגשים על שווקים מתפתחים כמו הודו, המזרח התיכון, ברזיל, רוסיה וסין.