חברת סאאב הודיעה על קריאת תיקון (Recall) ל-57,389 בעלי סאאב 9-5 אשר נמכרו בשנים 2002 עד היום. התיקון יכלול החלפת הריפוד על קורה A אשר הראה נטייה להפרד מהקורה וכך לחשוף את היושבים הקדמיים למכת ראש כואבת יותר במקרה תאונה.סאאב 9-5: זהירות על הראש!במקביל הודיעה החברה כי יתכן ומחליפת ה-9-3 הצפויה בסוף 2009 ואשר איתנו מ-2002 לא תהיה גדולה יותר כמקובל אלא דווקא תקטן בממדיה. המכונית הנוכחית מבוססת על פלטפורמת אפסילון של GM (המשמשת גם את האופל וקטרה, שברולט מליבו והפונטיאק G6) ומחליפתה יועדה להשתמש בפלטפרומת אפילסון II הגדולה יותר. רעיון זה נבחן עתה מחדש ויתכן ובמקומו תשתמש החברה בפלטפורמה חדשה וקטנה יותר (''פרימיום קומפקטי'') אשר טרם הוצגה. הקטנת המידות תצריך את המתכננים ליצירתיות באשר למרחב הפנימי של המכונית החדשה ועיצובה.
מעניין יהיה לראות כיצד יקבלו זאת הקונים כאשר המכונית הנוכחית כוונה למיטב תוצרת גרמניה (ב.מ.וו. סדרה 3, אודי A4) בעוד שהמחליפה תהיה ככל הנראה בגודלה של האודי A3.