הבוקר סיפרנו לכם כי היום צפויה להתפרסם ההודעה הרשמית – והפעם לא היו עיכובים, וההודעה אכן הגיעה. עסקת המכירה של מותגי יגואר ולנד-רובר לטאטא יוצאת לדרך. הסכום שתעביר טאטא ההודית לידי פורד תמורת מותגיה הבריטיים יהיה 2.3 מיליארד דולר; לאחר ביצוע העסקה בפועל, בחודש יוני הקרוב, תזרים פורד סכום של 600 מיליון דולר לקרנות הפנסיה של עובדי יגואר ולנד-רובר.

דובר מטעם פורד מסר כי רוב צוות ההנהלה הנוכחי של צמד המותגים ישמור על מקומו במסגרת העסקה. בניגוד לעסקת המכירה של אסטון-מרטין, אגב, הבעלות תעבור בשלמותה לטאטא ולא ישאר נתח כלשהו בידי פורד. עוד אמרה פורד בהודעתה הרשמית כי ממשלת בריטניה ונציגי האיגודים המקצועיים הושארו בתמונה ועודכנו באופן שוטף לגבי התקדמות המו''מ, וכי הם תומכים בעסקה.
''יגואר ולנד-רובר הם מותגים נהדרים'', אמר יו''ר פורד אלן מולאלי. ''אנו בטוחים שהם עוזבים אותנו עם המוצרים, התכנית וכוח-האדם הנכון כדי שימשיכו לשגשג תחת כנפי טאטא. עכשיו הזמן עבור פורד להתרכז במותג פורד במאמץ גלובלי משולב''. הסיבה העיקרית למכירת צמד המותגים היא פינוי משאבים והתמקדות בהשגת מהפך בפעילות המאד-מפסידה של פורד בצפון-אמריקה.
כחלק מהעסקה הודיעה פורד כי תמשיך לספק מנועים ורכיבים אחרים לשני המותגים, למשך תקופות משתנות בהתאם לרכיב המדובר. בנוסף, החטיבה הפיננסית של פורד תמשיך לספק שירותיה מימון לסוכני ולקוחות המותגים הנמכרים למשך כשנה.