רנו הכריזה על מתיחת פנים לסופרמיני קליאו, ארבע שנים לאחר השקת הדור הרביעי-נוכחי. השינויים הם קוסמטיים, בחוץ ובפנים, וכוללים גם אבזור משודרג והגדלת ההיצע בתחום המנועים ותיבות ההילוכים.
מלפנים, חודשו הפגוש, השבכה, כונס האוויר התחתון והשקעים של פנסי הערפל. במערך הפנסים, שולבה תאורת היום (LED) בתוך יחידת התאורה הראשית, מחליפה את מיקומה הקודם על השבכה. לקליאו המחודשת אופציה לתאורת לד מלאה מלפנים. גם יחידות התאורה מאחור זכו לעיצוב חדש ולמבחר צבעים המרכב נוספו ארבעה צבעים חדשים.
רנו קליאו מחודשת – בישראל באוגוסט
צילום: מנהל

גם תא הנוסעים חודש, ולדברי רנו מדובר בשיפור של חומרי הדיפון. במבחר החדש שלושה סוגים של מערכות מולטימדיה לבחירה בהתאם לרמת הגימור, כאשר המהדורה המתקדמת יותר כוללת מערכת שמע של Bose. יחד עם זאת, הקליאו לא תוצע עם מערכות בטיחות אקטיביות – גם לא כאופציה. מצלמת נסיעה לאחור ומערכת חנייה אוטומטית תוצענה בחלק מרמות הגימור.

מנוע הדיזל המוכר, 1.5 ליטר, שהוצע עד עכשיו בגרסאות 75 ו-90 כ"ס, זכה גם לגרסת 110 כ"ס - והוא מגיע עם תיבה ידנית בלבד, בת שישה הילוכים. תיבה זו משודכת גם למנוע הטורבו-בנזין 1.2 ליטר (120 כ"ס), שהוצע עד עכשיו רק עם תיבה רובוטית דו-מצמדית.

מחברת קרסו, יבואנית רנו לישראל, נמסר כי רנו קליאו המחודשת תוצע בישראל כבר בחודש אוגוסט הקרוב.

רנו קליאו מחודשת – בישראל באוגוסט
צילום: מנהל