לואיס המילטון השיג ניצחון משכנע בגרנד-פרי הבריטי שנערך במסלול סילברסטון ההיסטורי. יריבו לתואר ומוביל הטבלה, ניקו רוזברג, סיים שני, מעניק ניצחון כפול למרצדס. שוב. עד שנענש על עזרה לא חוקית שקיבל מהקבוצה ונקנס בעשר שניות והחליף מקומות עם וורסטפן שסיים שלישי...
הניצחון של המילטון - השלישי ברציפות במסלול הביתי שלו - הביא אותו למרחק נקודה אחת בלבד מרוזברג, ומי שהצטיירה כעונה חד-צדדית בתחילת הדרך, הופכת לקרב לוהט נוסף בין צמד נהגי מרצדס.
המילטון מנצח במגרש הביתי
צילום: מנהל
עם העידוד של הקהל הביתי, נראה המילטון חזק כבר ממקצה הדירוג, בו היה המהיר ביותר והקדים את רוזברג ואת מקס וורטספן, שהמשיך להפתיע עם רד-בול. כיאה למזג האוויר הבריטי ההפכפך, המירוץ הוזנק מאחורי מכונית קוצבת, בגלל גשם עז שירד לפני הפתיחה. כשזו ירדה מהמסלול נטל המילטון את ההובלה בפער ברור ולא נטש אותה עד לסיום, תוך שהוא מתזמן את החלפות הצמיגים (לצמיגי ביניים ולסליקס) באופן מצוין.

רוזברג פתח באופן פחות מרשים, ועל צמיגי הביניים אף נעקף על ידי וורסטפן הצעיר. באותם רגעים מכונית הרד-בול נראתה מצוין, אך כשהמסלול ההלך והתייבש היה זה תורו של רוזברג לחזור למקום השני, עם עקיפה על ילד הפלא ההולנדי שסיים שלישי (פעם שלישית שהבחור הצעיר הזה מטפס השנה על הפודיום).
המילטון מנצח במגרש הביתי
צילום: מנהל
באותם שלבים נראה היה שרוזברג ינסה לסגור על המילטון, אלא שתקלה טכנית בתיבת ההילוכים במכונית המרצדס האטה אותו ואפשרה לוורסטפן לחזור ולהתקרב אליו. הקבוצה סייעה בקשר לרוזברג להתגבר חלקית על הבעיה, עניין עליו נענש הנהג, כאמור, בקנס של עשר שניות.
רביעי סיים ריקרדו מבהיר שקבוצת רד-בול השתפרה מאוד, ונראית כרגע טוב מפרארי. והיכן באמת הייתה פרארי? קימי ראיקונן סיים חמישי, אבל חברו לקבוצה, פטל, הסתפק במקום התשיעי אחרי שפתח מהמקום ה-11 (עונש בגלל החלפת תיבת הילוכים). פטל עבר מירוץ שופע אירועים כולל ירידות מהמסלול, החלקות ועונש על דחיקתו של פיליפה מאסה, בוויליאמס, מהמסלול. שישי סיים סרגיו פרז בפורס אינדיה לפני חברו לקבוצה ניקו הולקנברג. קרלוס סיינז (טורו-רוסו) במקום השמיני, פטל ודניל קוויאט (טורו-רוסו) השלימו את העשירייה הראשונה.
המילטון מנצח במגרש הביתי
צילום: מנהל

גרנד-פרי בריטניה
1. לואיס המליטון - מרצדס
2. מקס וורסטפן – רד-בול
3. ניקו רוזברג - מרצדס
4. דניאל ריקרדו - רד-בול
5. קימי ראיקונן – פרארי
6. סרג'יו פרז – פורס-אינדיה
7. ניקו הולקנברג - פורס-אינדיה
8. קרלוס סיינז - טורו-רוסו
9. סבסטיאן פטל - פרארי
10. דניל קוויאט – טורו-רוסו

אליפות העולם לנהגים
1. ניקו רוזברג - 168 נק'
2. לואיס המילטון - 167 נק'
3. קימי ראיקונן - 106 נק'
4. דניאל ריקרדו - 100 נק'
5. סבסטיאן פטל - 98 נק'

אליפות העולם ליצרנים
1. מרצדס – 335 נק'
2. פרארי – 204 נק'
3. רד-בול – 195 נק'
4. וויליאמס - 92 נק'
5. פורס-אינדיאה - 73 נק'
המילטון מנצח במגרש הביתי
צילום: מנהל