חצי שנה אחרי שהושקה בישראל גרסת הקופה, מתחילה UMI לשווק בישראל את גרסת הגג הנפתח של שברולט קמארו. המפרט הטכני ומפרט האבזור דומים לאלו של גרסת הקופה, אבל המחיר, כמקובל, גבוה יותר – ב-50,000 שקלים.
שברולט קמארו קונברטיבל בישראל – מ-380,000 שקל
צילום: מנהל
לקמארו קונברטיבל גג בד המסוגל להיפתח – חשמלית, כמובן – גם תוך כדי נסיעה, עד מהירות של 50 קמ"ש. אפשר לפתוח את הגג גם באמצעות השלט הרחוק – לטובת הרושם כשחונים בטיילת, למשל. השאר, כאמור, דומה למה שפגשנו בגרסת הקופה. יש התרעת סטייה מנתיב, ניטור שטחים מתים ושמונה כריות אוויר בצד הבטיחות; כניסה והנעה ללא מפתח, תצוגה עילית ומערכת שמע Bose עם 9 רמקולים בצד הנוחות; ומנוע V6 עם 335 כ"ס, תיבה אוטומטית עם שמונה הילוכים והנעה אחורית בצד הכיף. כמו כן, גם כאן מוצעת חבילת 'ספורט' בעלות של 20,000 שקלים, המציעה חישוקים מוגדלים ("20, במקום "18), בלמי 'ברמבו' וצמיגי אל-תקר.
הגרסה הפתוחה כבדה יותר מהגרסת הקופה, כצפוי – אם כי בפער צנוע יחסית של 100 ק"ג (1700 ק"ג סך הכל). גם תא המטען קטן יותר כמובן – 207 ליטר לעומת 258 ליטר בקופה (וכאן נזכיר שבמציאות התא נראה לנו הרבה יותר גדול מהנתון הרשמי). צריכת הדלק (הרשמית) הממוצעת דומה לזו של גרסת הקופה, עם 10.1 ק"מ לליטר, אולם דירוג הזיהום הירוק (למי שזה משנה לו) עלה מ-14 ל-15.
על כל החבילה הזו מתנוסס תג מחיר התחלתי של 380,000 שקלים. אין לשברולט קאמרו הפתוחה מתחרות ישירות, כאשר המתחרות הקרובות ביותר הן ב.מ.וו 428i קבריולה ואודי A5 קבריולה, העולות 70,000 שקלים יותר, ומציעות מנועים חלשים בהרבה.
שברולט קמארו קונברטיבל בישראל – מ-380,000 שקל
צילום: מנהל